preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Logotip škole

e - Škola

Upisi u srednju školu
Školski projekt

Školski projekt 2019./20.

SRETNA ZEMLJA

Erasmus+ projekti
Projekt

"Škole jednakih mogućnosti 2"

Naši filmovi

Franjo Krežma

                                                                                                                                          

Biografija

Biografski film

Osijek
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 3. 2010.

Ukupno: 481928
Ovaj mjesec: 5070
Ovaj tjedan: 2633
Danas: 9
Vijesti

Margareta Zdelar

TEČAJ

Classroom Managment Solutions for Teachers: new methodologies, effective motivation, cooperation and evaluation strategies”

16. - 20. prosinca 2019.

Primjena stečenih znanja - metoda obrnute učionice

Korištenje metode obrnute učionice na primjeru životopisa i pjesama

Dobriše Cesarića.

Učenici su dobili zadatak pročitati biografiju Dobriše Cesarića te njegovu zbirku pjesama.

Nakon što su uradili zadatak, na nastavi smo u skupinama komentirali njegovo stvaralaštvo te interpretirali njegove najpoznatije pjesme potvrđujući ili opovrgavajući zadane tvrdnje o Dobriši Cesariću.

Nakon obrade ovih pjesama, napravila sam prezentaciju podijeljenu u dva dijela. U prvom dijelu govorim o životu i stvaralaštvu Dobriše Cesarića, dok u drugom dijelu čitam Cesarićevu pjesmu Mala kavana te zadajem učenicima odrednice za interpretaciju kroz priču o pjesmi.

Učenici su dobili pitanja na koja trebaju odgovoriti iz prvog dijela prezentacije te sami odgovaraju na pitanja koja su uklopljena u drugi dio prezentacije, budući da su pitanja snjimljena i uklopljena u razgovor o pjesmi.

Ovakav način rada izuzetno je zanimljiv i poticajan te je učenicima vrlo zanimljivo samostalno istraživati i otkrivati nove spoznaje, naravno uz navođenje profesora.

Dobriša Cesarić-pitanja za učenike

PPT Dobriša Cesarić-obrnuta učionica

Učenički rad

18. prosinac 2019.

Plakat

4. prosinac 2019.

Diseminacija na Učiteljskom vijeću

Prezentacija

Fotogalerija

 

15. studeni 2019.

Izvješće s tečaja

Ponedjeljak, 28.10.2019.

Upoznavanje i predstavljanje ostalim sudionicima tečaja. Predstavila sam svoju školu, OŠ Franje Krežme, svoj grad Osijek i zemlju Republiku Hrvatsku. Sudionicima sam poklonila simboličan dar bombonijeru Bajadera i čokanjčić sa zlatnim listićima domaćeg likera.

Upoznala sam profesorice iz Bugarske, Mađarske, Irske, Malte i Litve.

Predstavio nam se voditelj našega tečaja Iacopo Falciani te nam je predstavio tečaj i ono o čemu ćemo učiti idućih pet dana.

Upoznao nas je s programom Trello. Trello je alat namijenjen za organizaciju i upravljanje projektima. Temelji se na „Kanbanpristupu organizacije poslova. Osnovni su princip liste i kartice koje odgovaraju kategorijama i zadacima, ali nije potrebito voditi se po tom principu organizacije. Trello je alat koji se može prilagoditi vlastitim potrebama organiziranja. Svaka kartica može imati sljedeće: opis, vremenski rok, dokumente, komentare članova, liste s oznakama dovršenosti, oznake i slično. Trello se može poistovjetiti s određenom varijantom oglasne ploče (npr. bijela ploča) poput one koju timovi za razvoj softvera koriste kroz SCRUM metodologiju razvoja softverskih rješenja.

Svi smo se prijavili na Trello i dobili domaću zadaću za sutradan.

Utorak, 29.10.2019.

Razgovarali smo o domaćem uratku te kako smo ga uspjeli riješiti. Zatim smo zajednički prošli rješenja I time zapravo započeli današnju temu – Obrnuta učionica.

Obrnuta učionica - Obrnuta učionica (Flipped classroom) je oblik kombiniranog učenja u kojem učenici uče nastavne sadržaje online, gledajući video predavanja i to kod kuće, najčešće. U školi raspravljaju, postavljaju pitanja nstavniku o onome što su gledali kod kuće. Drži se kako je komunikacija s učenicima daleko veća nego kod tradicionalne nastave.

Tradiconalna škola vs obrnute učionice

U obrnutoj učionici učenici istražuju zadane sadržaje, ali i pomoću videa koji je pripremio sam nastavnik ili netko drugi. U razredu diskutiraju, postavljaju pitanja, pomažu jedni drugima i rješavaju problem primjenjujući znanje koje su dobili. Nastavnik intervenira tamo gdje učenici ne mogu samostalno doći do rješenja, objašnjavajući im problem.

Postoje kompletne metode rada obrnute učionice koje se u nekim svojim postavkama i razlikuju. No bit je da učenici uče kroz rad i postavljajući pitanja.

Mi smo slušajući Iacopov video za domaću zadaću samostalno obradili temu.

Srijeda, 30.10.2019.

Danas smo učili o vrstama inteligencije te “tvrdim” I “mekim” vještinama. 

 

Svatko je samostalno riješio test te smo otkrili koja je dominantna vrsta inteligencije kod nas samih i diskutirali smo o tome.

Tvrde se vještine odnose na vašu sposobnost da obavite određeni zadatak (uključuju specijalizirana znanja i tehničke sposobnosti, poput razvoja softvera ili poreznog računovodstva), a meke su vještine temeljene na načinu na koji ih obavljate, primjerice kako se prilagođavate, surađujete ili donosite odluke.

Tvrde su vještine često lakše definirane i mjerljivije su od onih mekih koje su prilično fleksibilne i odnose se uglavnom na vaše kognitivne sposobnosti.

Očekivano, tehničke vještine zavladale su popisom, a pri samom vrhu nalaze se umjetna inteligencija, analitičko promišljanje, videoprodukcija, prevođenje te marketing društvenih medija.

Meke sposobnosti teže je procijeniti nego tehničke, ali postoje brojne taktike kako ovladati i njima. Bitno je konstantno raditi na sebi, usavršavati postojeće vještine i stvarati nove.

Na vrhu piramide najtraženijih mekih vještina nalazi se kreativnost. Organizacijama su potrebni inovativni ljudi koji konstantno dolaze do svježih ideja i rješenja problema.

Zaključili smo koliko su nam u poučavanju važne tvrde, a koliko meke vještine te koliko ih koristimo u nastavi i na koji način.

Četvrtak, 31.10.2019.

Pogledali smo nekoliko videa o štetnosti digitalne revolucije te koliko negativnih posljedica stalna izloženost telefonima, tabletima i računalima ima kod učenika.

Naime, svakodnevno izlaganje digitalnoj tehnologiji stimulira promjene u mozgu na način da se postupno stvaraju i jačaju novi neuronski putovi, dok istovremeno stari putovi slabe. U doba interneta ljudski mozak obrađuje i skladišti „poplave“ informacija brže nego ikada prije, a naši mozgovi se prilagođavaju zahtjevima današnjice te su u stanju istovremeno obavljati više zadataka (u isto vrijeme obrađuju sve više različitih informacija).

Nekoliko istraživanja je ukazalo na veću vjerojatnost razvijanja poremećaja raspoloženja (depresije, anksioznosti i sl.) kod osoba koje prekomjerno koriste Internet. „Bombardiranje“ informacijama kao posljedicu ima slabiji san, smanjenu koncentraciju i slabljenje imunološkog sustava, razvija potrebu za većom količinom podražaja iz okoline i potrebu za traženjem uzbuđenja.

Nakon pauze radili smo razne kvizove pomoću Learning apps­a. Learning apps je mrežno sjedište gdje korisnici mogu pronaći različite besplatne alate ili pomoću predložaka izraditi vlastite za primjenu u nastavi. Alati su napravljeni i osmišljeni kao maleni interaktivni moduli koji se mogu uključiti u nastavne materijale, ali i primijeniti za samostalno učenje. Za korištenje postojećih alata nije potrebna prijava ili registracija i korisnik ih može primijeniti u nastavi bez ograničenja. Potom smo gotove materijale stavili na Trello.

Petak, 1.11.2019.

Učenje o različitim ulogama u razredu tijekom nastavnoga procesa.

Nastavne metode i postupci bitan su dio svakog nastavnog procesa. Učitelji promišljaju kako učenicima nastavni sadržaj prikazati i kako ga je najpodobnije obraditi da ga učenici usvoje .

Grupna slagalica izvorno se zove Jigsaw-Classroom ili metoda pilice. Učenici su podijeljeni u nekoliko višečlanih grupa tako da svaki član predstavlja broj (1, 2, 3, 4, 5). Svaki učenik ima svoj zadatak za koji treba razmišljati koje će obavijesti i kako prenijeti drugima. U sljedećoj etapi dolazi do suradničke obrade u stručnim grupama. Učenici slažu nove, zasebne grupe tako da se okupljaju sve jedinice, dvojke, trojke, četvorke i petice. Učenici koji su imali isti zadatak uspoređuju rezultate i usklađuju mišljenja (jedinice s jedinicama, dvojke s dvojkama i tako dalje). U etapi prenošenja učenici se vraćaju u prvotne grupe i najprije stručnjak 1 prezentira informacije, objašnjava i odgovara na pitanja dok drugi učenici zapisuju, nakon čega slijede stručnjaci 2, 3, 4 i 5. Potom se stručnjaci vraćaju u svoje stručne grupe te se razjašnjavaju posljednje nejasnoće. U etapi prezentacije grupe prezentiraju svoje rezultate, a mogu se rješavati i različiti zadaci vezani uz nastavni sadržaj.

Nakon ovoga izlaganja uslijedila je podjela certifikata i oproštaj…

Subota, 2.11.2019.

Cjelodnevni izlet po Toskani.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mario Jager   datum: 5. 12. 2019.

Oglasna ploča

Udžbenici

Popis udžbenika za 2019./2020. za 2.,3.,4.,6.,7 (osim Biologije, Fizike i Kemije) i 8. razred

(kupuju se naslovi označeni plavom bojom)

Popis udžbenika i dodatnih materijala prema novim kurikulumima (prvi i peti razred, te biologija, kemija i fizika za sedmi razred)

(kupuju se naslovi označeni plavom bojom)


Učenička zadruga


Kalendar
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Edukativni linkovi


Linkovi za učitlje:


Projekti

STEM revolucija

 

 

 

 





preskoči na navigaciju