KA1 PROJEKT
Nova dimenzija obrazovanja za bolju Europu
New educational dimension for better Europe
Akronim: NED4BE
Prvi koordinator: Mario Jager, prof.
Drugi koordinator: Stanislava Kuharski, prof.
Praćenjem europskih i svjetskih trendova te analizom kvalitete rada i uspješnosti, potreba i interesa učenika i učitelja, a sve u cilju poboljšanja školskog kurikuluma, izradili smo dugoročnu strategiju rada naše škole. Vizija nam je kvalitetan razvoj i modernizacija škole pomoću novih, kreativnih metoda i pristupa za jačanje obrazovnog procesa i razvijanje europske dimenzije naše škole u svrhu pozitivnih promjena, dobrobiti i uspješnosti učenika te prepoznatljivost i konkurentnost škole u gradu. U ovom smo projektu postavili tri cilja: Razvijanje životnih vještina i osvješćivanje važnosti brige za mentalno i tjelesno zdravlje; Inovativnost i kreativnost u nastavnom procesu; Jačanje pripadnosti europskom kulturnom nasljeđu kroz suvremeni pristup proučavanja. Škola je mjesto oblikovanja opće dobrobiti učenika uključujući društvene, fizičke i emocionalne aspekte, stoga želimo poboljšati organizaciju rada i razvijati inovativnost i kreativnost u školi primjenom novih motivirajućih metoda koje pospješuju razvoj životnih vještina, mentalno i tjelesno zdravlje, kritičko razmišljanje, istraživački duh i pripadnost europskom kulturnom naslijeđu s ciljem razvoja najviših osobnih potencijala, kompetencija bitnih za uspjeh i konkurentnost na tržištu rada. U provedbi naše vizije ključno je educirati nastavnike i poboljšati njihova profesionalna znanja i vještine kako bi uspješnije stvarali pozitivni, inovativni i visoko motivirajući nastavni proces i školsku atmosferu. Projektni tim broji osam djelatnika, šest učitelja, pedagoginju i psihologinju.
BANNER
Popis udžbenika 2024./2025.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |