preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Logotip škole

e - Škola

Upisi u srednju školu
Školski projekt

Školski projekt 2019./20.

SRETNA ZEMLJA

Erasmus+ projekti
Projekt

"Škole jednakih mogućnosti 2"

Naši filmovi

Franjo Krežma

                                                                                                                                          

Biografija

Biografski film

Osijek
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 3. 2010.

Ukupno: 481928
Ovaj mjesec: 5070
Ovaj tjedan: 2633
Danas: 9
 

17.3. 2020. ENGLISH

Hello my dear pupils, 

how are you?

Prije svega vas sve želim pozdraviti i poslati vam jedan veliki virtualni zagrljaj! Nadam se da ste mi dobri i nasmijani, ali i marljivi i poslušni, obzirom na cijelu "čudnu" situaciju. Kao i vaša učiteljica Vlatka, ovdje ću vam stavljati upute za rad i linkove (za tekstove, kvizove, igrice, listiće...) vezane za nastavu engleskog jezika.

Kako se danas u Irskoj obilježava Dan svetog Patricka, a mi se uvijek upoznajemo s običajima zemalja engleskog govornog područja, više o tome možete naučiti na navedenim poveznicama u sklopu priloženog listića u kojem se nalaze sve upute. Želim vam dobru zabavu i puno novih zanimljivosti.

Nadam se da ćemo se vrlo skoro vidjeti u našoj učionici, a do tada mi budite dobri i veseli.

Teacher Stanislavasmiley

 

 

 

 

Dragi moji učenici, a i poštovani roditelji!

Svjedoci smo aktivacije novog doba. Sve mi to već poznajemo, ali sada postaje dio naših života. Ovako ćemo komunicirati i učiti. Pokušat ćemo izvući najbolje iz ove situacije. "Nikad nije bilo da nekako nije bilo", pa će u skladu s tim biti i sada. SRETNO!

Osvrt na gradivo: NEMA PANIKE! Sve ćemo stići. Ne vjerujem da se ikome idealno nadovezuje gradivo na TV sa stvarnim stanjem. Mi smo danas dobili ovo mjesto za komunikaciju, a to će biti i dovoljno. Odlično je što ste sve radne knjige ponijeli kući, te će to i nadalje biti vaši radni zadaci, da ne bi bilo sve novo i čudno. Neki su se već javili da gledaju HRT 3, dobila sam čak i fotografije sjedenja pred televizorom, puno hvala. Izglada malo čudno, pa i tužno, jer nismo zajedno, nema smjeha, galame, šala, razmišljanja na glas... Moramo znati da nismo osamljeni, samo smo malo razdvojeni. Možemo se dopisivati, pa i čuti, ako je to potrebno. Za danas zadaće nema, a sutra ću se opet ovdje javiti. 

Iskoristite ovo vrijeme za druženje unutar obitelji, društvene igre, zajedničko čitanje, filmske večeri. Ovonastalim stanjem štitimo svoje zdravlje, ali dobijamo neku novu dimenziju poštivanja života i ljudi oko nas. To su vječne vrijednosti. Tablicu ćemo "nabubati", ako ne ove godine, onda sljedeće. 

Učiti nastavljamo, za nas nema prepreke.

Uputa roditeljima: Pozivam vas na suradnju. Imamo divnu djecu i samo ih trebamo upućivati u život, a sada nastupa njihovo vrijeme. Vjerujem da će se i oni sami dobro snaći. Vaš je zadatak da im osigurate gledanje TV programa po rasporedu bez ometanja, te da provjerite jesu li riješili zadaću s ove stranice. Precizni napuci stižu od sutra, odnosno obveza je od srijede. 

Puno pozdrava,

učiteljica Vlatka Antunović

 

 

Dobar dan dragi 2. b razrede!

Vjerujem da ste svi vrijedno i strpljivo pogledali TV program na HRT3 za 2. razred. Bilo je raznovrsno.

Ovdje ću vam zadavati malo domaće zadaće. Sve što pišete možete pisati u svoj novi Dnevnik. Tako ćemo moći, kada se opet vidimo, sve pregledati. Pišite i datume, u gornji desni kut stranice, za svaki dan.

          HRVATSKI JEZIK

Napišite sastavak na temu Guska.

Pratite plan opisa:

  • izgled: veličina, glava, vrat, tijelo, noge, rep, perje,
  • osobine: domaća, brižna ( prisjetite se što je rečeno u emisiji, ili samostalno razmislite).

Pišite potpune rečenice, pazite na veliko slovo i na točku. Bilo bi dobro napisati pet do sedam rečenica.

Na kraju nacrtajte gusku ispod opisa.

 

MATEMATIKA

 Očekuje nas tablica množenja i dijeljenja. Danas ćemo započeti rad na ovim nastavnim sadržajima.

U radu ćemo se služiti svojim knjigama. U udžbeniku na str. 60 pažljivo pročitajte i proučite što piše. Riječi istaknute crvenom bojom trebate naučiti napamet. Kada ste sigurni da ste sve shvatili, možete raditi 61. str. sa zadacima.

Zadaća je Zbirka zadataka str.90.

ŽELIM VAM USPJEŠAN RAD!

Puno pozdrava od učiteljice Vlatke.

 

18.3.2020. VJERONAUK

Hvaljen Isus i Marijaangel

Dragi moj 2.b,

Prošli put  govorili smo  o Zajedništvu vjernika. Učili smo o tome kako svi trebamo biti povezani.

Iako nismo zajedno u školi možemo biti zajedno u  molitvi.  Mislimo jedni na druge i molimo jedni za druge.

To će biti ovotjedni zadatak za vas.

Zadatak: Napiši kratku molitvu Isusu. U molitvu možeš uključiti svoju obitelj, svoje prijatelje i sve ljude svijeta.

Molitvu ukrasi po želji. Ako želiš možeš nešto i nacrtati prigodno uz molitvu.

Misli na vas i moli za vas  vaša vjeručiteljica Jasminaangel

 

                SRIJEDA                                                                                                                                                               18. ožujka 2020.

             Dobar dan 2. b razrede!smiley

Nadam se da ste zdravi i vrijedni. Pratimo zajedno TV program. Moramo biti strpljivi. Nadam se da u TV školi pronađete zanimljive sadržaje.

ZADAĆA

TZK – Vježbajte s našim sportašima redovito. Možete dodavati i neke naše vježbe.

 

HJ – Ponovili smo pisanje obavijesti.  Zadatak će biti napisati obavijest. Obavijest može biti o sportašima za djecu Hrvatske ( razgovor u emisiji ) ili napišite obavijest o nekom drugom događaju, može biti i izmišljen. Pomozite si pitanjima: TKO?, ŠTO?, GDJE?, KADA?, KAKO?, ZAŠTO?. Potrebno je napisati nekoliko rečenica.

 

M - Nastavljamo s množenjem brojeva. Danas ćete vježbati i ponavljati.

Ponovite iz udžbenika zadaću od jučer.

Riješite u Radnoj bilježnici str. 82. i 83. Čitajte pažljivo zadatke.

Za one koji žele malo više je i Zbirka zadataka str. 91.

 

L - Izradite lutku na štapiću od papira. Samostalno izaberite lik koji ćete napraviti. Kada se okupimo moći ćemo napraviti lutkarsku predstavu.

Pribor: papir, štapić za ražnjiće, škare i ljepilo.

Riješene zadatke možete poslati na viber grupu 2.b.

Budite vrijedni!

Učiteljica Vlatka

 

ČETVRTAK                                                                                19. ožujka 2020.

Dobar dan 2. b razrede!

Poslali ste puno zadaća na našu viber grupu. Jako su me obradovale, pa i nasmijale. Vjerujem da je i vama bilo zanimljivo vidjeti što su drugi napravili. Molim one koji se još nisu oglasili, da pošalju neku vijest o sebi i svom radu. Za sada šaljite sve uratke, a ja ću pokušati odgovoriti koliko je u mojoj moći. Možete si i samostalno pregledavati zadaće, te pisati komentare na zadaće. Možete i trebate poslati i upite ili upozorenja ako vam neki zadaci nisu jasni. Pokušat ću otkloniti probleme. Nemojte se bojati reći da vam je nešto bilo teško ili nejasno. Nekad su rješenja vrlo blizu, ali nam treba pomoć da ih uvidimo. Zajedno ćemo moći biti bolji i pametniji.

 

ZADAĆE

 

M – Obrada novog gradiva

Zamjena mjesta faktora, udžbenik str. 62. Sve redom i pažljivo rješavajte i čitajte. Pravilo u dnu stranice trebate naučiti napamet. Uočavate li vezu ovog pravila s pravilom o zamjeni mjesta pribrojnika. Razmisli!

Kada ste naučili sve sa 62. stranice, možete raditi 63. stranicu u udžbeniku.

Zadatak za one koji žele više: Zbirka zadataka str. 92.

 

HJ – Prisjetili smo se knjižnice i opisa lika. Mi smo već ovaj tjedan opisivali, pa to sada ne morate.

Predlažem da iz Čitanke za hrvatski jezik pročitate još jednom priču Medvjed Kruškić na str. 104. Nakon čitanja odgovorite na pitanja iz čitanke na str.105. Odgovore napišite u bilježnicu za hj. Odgovarajte punom rečenicom, pazite na veliko slovo i točku. 8. odgovor ne morate pisati u bilježnicu.

Dodatni zadatak: Istraživačka tablica iz TV emisije je zanimljiva. Možete ju izraditi. Provedite istraživanje.

 

PID – Počinjemo temu Proljeće u zavičaju – Naš svijet 2, str 34. Pročitaj tekst na zadanoj stranici, prouči fotografije i odgovori usmeno na postavljena pitanja na dnu stranice.

Riješi zadatke u Radnoj bilježnici Naš svijet 2 , str 37., 38., 39. Ne moraš sve napraviti danas. Možeš napraviti plan koji dan ćeš napraviti koji zadatak.

 

GK – Ponovili smo pjesmu Bubamarac. Možete ju naučiti pjevati uz pljeskanje ritma ili takta. Poslušajte skladbu Bumbarov let, Nikolaj Rimski Korsakov. Uživajte!

 

TZK – Vrijedno i dalje vježbamo uz tv. Možete dodavati i naše vježbe.

 

EKOLOZI – Nadam se da ste prikupili prazne kutije i kutijice. Poigrajte se njima, te složite kuću ili zgradu iz mašte. Građevinu slikajte, a kutijice spremite nakon igre, jer će nam trebati i sljedeći tjedan.

Budite vrijedni!

 

PONEDJELJAK      smiley                                                23. ožujka 2020. 

         Dobar dan 2. b razrede!

Započeo nam je novi tjedan škole kod kuće. Radujem se vašim radovima koje šaljete na grupu. Podsjećam vas da šaljete zadaće koje su otisnute debljim slovima. Možete slati i sve zanimljivosti kojima se bavite ovih dana, kao i do sada. Lana je započela pisati Dnevnik, praćenje događanja, zapažanja i osjećaja. Takvim načinom pisanog izražavanja služili su se i veliki književnici, ali i svi mi možemo tako zapisati svoje misli. Stavite uvijek datum na početku i krenite. Ovo nije zadaća, samo je ideja koja može postati velika dragocjenost za vaš budući život.

 

ZADAĆE

HJ – udžbenik str. 106. – Luka i proljeće, Ivanka Borovac

Pročitajte priču tri puta. Čitati možete prvo tiho u sebi, drugi put sebi naglas, a treći puta nekome u kući, tko vas može saslušati. Pročitajte manje poznate riječi i izraze na str. 156. Ako su te riječi za vas nove, svakako ih pokušajte zapamtiti.

Pročitanu priču prepričajte, sažeto.

Pisani dio zadaće: riješite Radnu bilježnicu na str. 104.

Uživajte u novoj priči.

M – udžbenik str. 66. – Dijeljenje brojeva

Pažljivo riješite mali znam. Jeste li primijetili što se događa s rezultatima. Mogli ste primijetiti da je razmak između napisanih brojeva uvijek isti broj. U oduzimanju je to bio broj 3, a u nizovima 2 i 5.

Sada proučite cijelu stranicu.

Na dnu stranice je pravilo o dijeljenju i kako se zovu brojevi s kojima dijelimo. Uočite kako izgleda znak za dijeljenje. To naučite napamet.

Kada ste sigurni da ste shvatili novo gradivo, možete raditi str. 67.

Radna bilježnica str. 86. i 87. Riješi zadatke.

Zadaci za one koji žele malo više – Zbirka zadataka str. 95.

Svakodnevno ponavljajte tablicu množenja s brojevima koje smo učili, za sada je to množenje s 2. Učite napamet i sve umnoške po redu (2,4, 6, 8…20). U glavi brzo dodavajte po 2.

Toliko za danas od mene.

Veliki pozdrav! heart

Učiteljica Vlatka

DODATAK surprise

U petak nismo imali zadaću. Danas, nažalost, trebate imati iz matematike, još jednu zadaću. Neće biti teško, jer je jako povezano. To je množenje broja 2. Proučite udžbenik str. 64. i zatim riješite 65.

Vježbajte u Radnoj bilježnici str. 84.

Nadam se da nećete imate previše posla. Vjerujem da neće biti preteško.

Puno vas pozdravljam.heart

 

23. 3. 2020. ENGLESKI JEZIK

Dear pupils, 

u privitku na kraju stranice (2.b eng 24.-27.3.) nalaze se upute za aktivnosti vezane uz nastavu engleskog jezika za ovaj tjedan, zajedno sa svim potrebnim poveznicama.

Nadam se da će vam biti zabavno, zanimljivo i korisno.

Stay safe and smile :)))

teacher Stanislava

 

UTORAK      smiley                                                24. ožujka 2020.

Dobar dan 2. b!

Eto nam i snijega. Dugo smo ga čekali. Možemo iz svojih soba gledati kako pada i sanjariti. Koliko nam je mašta razigrana, toliko ćemo ići daleko.

Kada se nauživate slika snijega, možete početi pisati zadaće. Nadam se da nisu teške, da je sve jasno i da uspijevate ispuniti svoje pravo na obrazovanje. Ponavljam, na grupu šaljite samo zadatke napisane podebljanim slovima. Teško mi je pratiti tko je sve što napisao i poslao. Napravila sam mali pregled. Mogu pohvaliti sve jer uredno šaljete većinu zadaća. Znam da su roditelji različito zauzeti svojim poslovima i ne mogu stalno biti dostupni. Kada nešto napišete pošaljite, bez obzira je li to zadaća za taj dan ili stara. Možete kada sve napišete, sve i poslati odjednom, na kraju rada ili na kraju dana.

ZADAĆEyes

M – Veza množenja i dijeljenja – novo gradivo

Udžbenik str. 68. Već znate postupak. Riješite mali znam i razmislite što biste trebali zaključiti iz ovih zadataka.

Pažljivo proučite stranicu. Vidite da su množenje i dijeljenje povezani, kao i zbrajanje i oduzimanje. Prisjeti se pravila veze zbrajanja i oduzimanja. Izvedi pravilo veze množenja i dijeljenja.

Kada si siguran/sigurna da ti je sve jasno, možeš raditi 69. stanicu.

Zbirka zadataka str. 97. U 3. zadatku tablice su povezane. Nemoj samo prepisivati, nego računaj, a zatim provjeri koristeći vezu množenja i dijeljenja.

PID – Biljke u proljeće – novo gradino

Udžbenik str. 35. Sve pročitaj 3 puta, pogledaj fotografije, ispričaj svojim riječima što si zapamtio/zapamtila. Usmeno odgovori na pitanja u dnu stranice.

Radna bilježnica str.40. Pazi kako pišeš, piši uredno i pravilno.

LK – Nadam se da još imate kutije i kutijice. Danas trebate izgraditi strašnog zmaja. Možete poslati sliku sebe sa svojim uratkom.

TZK – Danas smo vidjeli odlične gimnastičke vježbe. Ponavljajte ih svaki dan.

Toliko za danas. Budite strpljivi i vrijedni.

Svima veliki pozdrav!

Učiteljica Vlatkaheart

 

 25. ožujka 2020.

 

25. 3. 2020. VJERONAUK 

Hvaljen Isus i Marijaangel

Dragi moj 2.b,

Za početak današnjeg sata Vjeronauka prekriži se i izmoli molitvu OČE NAŠ.angel

 

I danas ćemo malo razmišljati o zajedništvu vjernika. I dalje ostajemo zajedno u molitvi.angel

Zadatak za danas:

Otvori RADNU BILJEŽNICU na 38. str.

Pročitaj zadatak.

Riješi zadatak. Ako želiš možeš se poslužiti ovim pitanjima.

Kakav je Isus prema djeci?

Kakav je Isus prema bolesnicima?

Što mi se najviše sviđa u mom razredu?

 

Za kraj otpjevaj pjesmu ISUSE VOLIM TE

 Klik na link:   https://www.youtube.com/watch?v=RE8_Z7lCtGc

Misli na vas i moli za vas  angel

vaša vjeručiteljica Jasmina

 

SRIJEDA      smiley                                                      25. ožujka 2020.

Dobar dan 2. razrede!

Vjerujem da ste pogledali tv školu, vježbali, malo užinali i da ste sada spremni za zadaću. Vidjela sam da vas je tama građenja zmaja od kutija jako inspirirala. Svi su zmajevi vrlo uspješni. Čuvajte ih, pa ćemo napraviti izložbu u školi, kada se okupimo.

ZADAĆEyes

HJ – Čitanje i pisanje glasova Č i Ć, DŽ i Đ

Naučili smo već puno riječi pravilno pisati, pa će danas ovo biti lagano. Neki među nama točno čuju i govore glasove č, ć, dž i đ, a neki će se morati potruditi naučiti nove riječi pravilno čitati i pisati, pazeći na zadane glasove.

Udžbenik str. 108. Pažljivo promotrite ilustarciju. Pročitajte napisane riječi i rečenice u sebi, pa naglas nekoliko puta, pazeći na izgovor podebljanih slova.

U dnu stranice s lijeve strane pčelica te upućuje na ono što trebaš zapamtiti. Riješi zadatak koji je zadala pčelica.

U  svoju bilježnicu napišite naslov, prepišite s početka stranice.

Ispod naslova napišite pet rečenica o prizoru na slici.

Možete i izraditi igru koju predlaže pčelica s desne strane. Kada napravite igru, organizirajte igranje svojih ukućana.

 

M – Dijeljenje brojem 2 – novo gradivo

Danas smo pogledali učiteljicu Sanju kako dijeli brojem 5. Vidjeli ste da nije teško, a vjerujem da su mnogi među vama i naučili dijeliti brojem 5.

Mi ćemo dana raditi dijeljenje brojem 2. Ako ste naučili umnoške broja 2 po redu, bit će još lakše.

Udžbenik str. 70. Riješite mali znam. Uočavaš li što treba zapaziti?  Pokušajte napamet izgovoriti niz brojeva iz zadatka Dopuni.

Prouči ilustarciju. Prstom skači po brojevnoj crti. Svaki puta glasno izgovaraj račun.

Pogledaj tablicu u dnu stanice. Prepoznaješ li djeljenik? Da, to je bio umnožak. Koji broj je djelitelj? Pogledaj niz količnika.

Pročitaj tablicu po stupcima, prati prstom. Pokušaj napamet.

Ako misliš da si shvatio/shvatila tablicu dijeljenja brojem 2, možeš raditi 71. stranicu. Pokušaj napamet, a zatim provjeri rezultat u tablici.

Radna bilježnica str. 98. Svaki zadatak koji završiš pokušaj izgovoriti napamet.

Više puta tijekom dana ponovi tablicu množenja i dijeljenja brojem 2.

Učite, grijte se, igrajte se i budite zdravi!

Veliki pozdrav,

Učiteljica Vlatkaheart

 

ČETVRTAK 26. 3. 2020. 

VJERONAUK 

Hvaljen Isus i Marijaangel

Draga djeco,

Za početak današnjeg sata prekriži se i izmoli ZDRAVO MARIJO.

Ponovimo:

EVANĐELISTI MATEJ, MARKO, LUKA I IVAN ZAPISALI SU NAM ISUSOVU RADOSNU VIJEST.

Riješi radnu bilježnicu 50. str.

Igraj se i ponovi što smo radili.

Klik na poveznicu

https://wordwall.net/hr/resource/556449/vjeronauk/vjeronauk-jednostavan-memory

 

https://wordwall.net/hr/resource/986390/vjeronauk/korizma-ponavljanje

Misli na vas i moli za vasangel

Vaša vjeroučiteljica Jasmina

 

ČETVRTAK     smiley                                             26. ožujka 2020.

Dobro jutro 2. b !

Vjerujem da ste pogledali Školu na trećem. Danas je bilo vrlo zanimljivo. Mogli smo ponoviti ono što smo naučili, a i naučiti nešto novo.  Pojedite užinu, malo se i poigrajte, pa krenite raditi zadaću.

ZADAĆA yes

HJ – Pisanje sastavka: Proljetna priča

TV učiteljica je vrlo lijepo, detaljno i jasno, objasnila kako se piše sastavak. Danas ćete pisati sastavak po njenim uputama. Možete napisati potpuno svoj sastavak, a možete se poslužiti i ponuđenim početkom, te nastaviti priču. Pomoći će vam pitanja. Kada na većinu njih odgovorite, ne morate odgovoriti na sva pitanja, već ćete imati sastavak. Možete dodavati rečenice koji nisu odgovori na ponuđena pitanja, ali vama trebaju za vaš sastavak. Napisat ću pomoćna pitanja.

Pomoćna pitanja:

  • Što vidiš?
  • Što čuješ?
  • Možda ti nešto miriši?
  • Zamisli tko bi još možda došao na livadu?
  • Čuje li se cvrkut ptica? Šum vjetrića u krošnjama? Zujanje pčelica? Šuškanje lišća pod koracima? Odzvanja li dječji smijeh? …

Budite maštoviti i razigrani.

 

M – Dijeljenje brojem 2 – vježbanje i ponavljanje

Jučer je došlo do zabune oko zadaće, mojim pogreškom, ali dana ćemo to ispraviti. Danas treba biti napravljena Radna bilježnica str. 88. i 89. i Zbirka zadataka str. 98. Ono što ste napravili jučer, danas ne morate. Važno je redovito vježbati!

U grupu pošaljite zadaću iz Zbirke zadataka str. 99. Pazi u 2. zadatku o kojoj je računskoj radnji riječ?  Je li zbrajanje ili dijeljenje? Gdje se pojavljuje riječ „puta“? Što znači izraz – umanji 2 puta? ( odgovor je dijeljenje).

 

PiD – Životinje u proljeće – novo gradivo

Udžbenik str. 36. Pažljivo pročitaj tekst na zadanoj stranici. Prouči fotografije. Odgovori na pitanja u dnu stranice.

Radna bilježnica str. 41.

 

GK – Šušti, šušti bambusov list – slušanje i pjevanje

Pokušaj pronaći i poslušati zadanu pjesmu. Možeš poslušati i neke druge pjesme koje pjevaju o proljeću. Pjevaj sa izvođačima i uživaj.

EKOLOZI – Šuma u rano proljeće                                                               Razmisli kako se trebamo ponašati kada šetamo šumom u proljeće. Zapiši pravila kojih se svi moramo pridržavati da ne bismo ugrozili prirodu. Nacrtaj šumu u rano proljeće.

Budite vrijedni i razgrani. 

Veliki pozdrav od učiteljice Vlatkeheart

 

PETAK      smiley                                         27. ožujka 2020.

Dobro jutro 2. b!

Nadam se da ste dobro. Vidim da ste vrijedni i da redovito pišete zadaće. Proljeće nam se vraća. Promatrajte promjene u okolišu kroz prozor, na balkonima ili u dvorištu.

Pogledali smo Školu na trećem. Danas smo mogli dosta toga ponoviti, pa možemo prijeći i na svoj dio gradiva koji nas očekuje.

 

ZADAĆEyes

HJ – Čitanje i pisanje glasova Č i Ć, DŽ i Đ – vježbanje i ponavljanje

U srijedu ste to proučili i provježbali, a danas ćemo to ponoviti i uvježbavati. Radit ćete u Radnoj bilježnici str. 105. i 106.

Na uvid pošaljite u grupu fotografiju rješenja 3. zadatka .

Kada sve napišete pročitajte još jednom naglas sve što ste napisali, pazeći na izgovor.

 

M – Množenje broja 5 – novo gradivo

Nastavljamo s tablicom množenja.

Udžbenik str. 72. Riješite mali znam. Jeste li primijetili koliki je razmak među brojevima u nizu u zadatku Dopuni. Što trebamo zaključiti?

Prouči ilustraciju na zadanoj stranici. „Skači“ po brojevnoj crti prstom i naglas govori račune kako slijede.

Tablicu u dnu stranice pročitaj po stupcima, također naglas. Promotri: Koji je broj 1. faktor?, Koji je broj drugi faktor?, Što se događa s umnošcima?

Ponuđenu tablicu množenja broja 5 pročitaj više puta, a zatim pokušaj izgovoriti napamet.

Kada ste sve to napravili, možete raditi 73. stranicu. Pokušajte samostalno pronaći umnoške, rješenja zadataka, a zatim provjerite točnost uz pomoć tablice na prethodnoj stranici.

Zbirka zadataka str. 100. Pazi u 2. zadatku, prvo zaokruži višekratnike ( umnoške ) broja 5, a zatim ih poredaj kako piše u zadatku. Ostat će viška krugova.

Učite i ponavljajte redovito obrađene tablice. Morate ih znati savršeno i sigurno. To ćete uspjeti samo redovitim vježbanjem i ponavljanjem.

 

DOPUNSKA: – M – Ponavljanje zbrajanja i oduzimanja do 20,

                       -  HJ - Čitanje naglas odabranih slikovnica.

 

Ovim zadacima završili smo još jedan tjedan škole na daljinu. Budite vrijedni i strpljivi. Vježbajte vježbe za hrvanje.

Dodatak: U ponedjeljak nas očekuje lektira.laugh

Veliki pozdrav od učiteljice Vlatke.heart

 

30. 3. 2020. ENGLESKI JEZIK

Dear pupils, 

How are you? 

Nadam se da će ovo "čudno" vrijeme brzo proći i da ćemo se uskoro vidjeti u našoj školi.

Do tada mi budite marljivi, pa vam u privitku na kraju stranice (2.b eng 30.3. -3.4.) šaljem upute za aktivnosti vezane uz nastavu engleskog jezika za 3. tjedan, zajedno sa svim potrebnim poveznicama. Nadam se da će vam biti zabavno, zanimljivo i korisno.

Da, ne zaboravite se igrati, savladati neku novu vještinu, biti kreativni i biti od pomoći vašim najbližima. 

Stay safe and smile :)))

teacher Stanislava

 

PONEDJELJAK   smiley                                  30. ožujka 2020.

Dobar dan 2. b!

Započeli smo 3. tjedan u izolaciji i školom na daljinu. Vrijedni ste, strpljivi i kreativni. Zaslužujete veliku pohvalu. Pohvaljujem i roditelje, koji uz svoje zadatke uspijevaju surađivati u našem radu.

Danas smo trebali imati naše najdraže sate, sate lektire, ali i ovako imamo uvid što ste radili i kako ste se družili s lektirom. U grupu pošaljite fotografije svojih lektirnih bilježnica. Posebno se radujemo ilustracijama. Već sam vidjela zanimljive i jedinstvene ilustracije.

Sljedeća lektira bit će nam Poštarska bajka, Karela Čapeka. Knjigu možete pronaći na Internet stranici  https://lektire.skole.hr/djela/karel-capek/postarska-bajka . Zamolite roditelje da vam pomognu otvoriti PDF za ispis koji se nalazi na dnu ove srtanice. Postoji i zvučni zapis, ali predlažem da prvo pročitate, a nakon čitanja možete i poslušati priču još jednom. Vjerujem da će vam biti jako zanimljiva, jer ima poštara, ljubavi, patuljaka, vozača i sve je pomiješano. Tko se zaljubio i kakve veze imaju patuljci i vozači saznat ćete čitajući ovu svjetsku knjigu.

Prije čitanja pogledajte uvodni crtić, te pročitajte ponuđene zanimljivosti.  UŽIVAJTE!

ZADAĆAyes

M- Dijeljenje brojem 5 – novo gradivo

Udžbenik str. 74. Idemo po redu:

  1. Riješite mali znam,
  2. Proučite ilustraciju, skačite po brojevnoj crti prstom i glasno računajte, pokušajte ponoviti bez gledanja u knjigu,
  3. Pročitajte i proučite tablicu na dnu stranice, Pokušajte ju izgovoriti napamet.

Kada ste završili, možete raditi zadatke na 75. stranici. Pokušajte napamet, zatim provjerite uz pomoć tablice.

Radna bilježnica str. 101. U 2. zadatku prvo zaokruži zadatke koje možeš podijeliti s 5, zatim zaokružene brojeve poredaj kako je zadano.

DOPUNAsmiley

Za učenje i vježbanje možemo imati pomoć od Školske knjige, izdavača naših udžbenika. Najvažnije je da učite iz knjiga, ali iako ne volim da puno sjedite pred ekranima, sada je došlo vrijeme da se i to mora. Možemo ići na stranice ŠK i tamo pronaći materijale za učenje na daljinu. Na ponuđenom linku pronađite igre za vježbanje i učenje. https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/d681d85c-242d-4789-b3b4-3b2b2aab8619/ Tu ćete moći poslušati i vježbati množenje broja 5, a u dnu stranice vidjet ćete i strelicu za dijeljenje brojem 5. Nadam se da će vam biti korisno i zabavno. Javite mi kako ste se snašli.

 

DODATNI HJ – Čitajte slikovnice, stripove i knjige. Zatvoreni smo u kućama, ali čitajući možemo putovati na mnoga mjesta u svijetu i u mašti.

 

Veliki pozdrav!

Učiteljica Vlatkaheart

 

SRIJEDA 1. 4. 2020.

VJERONAUK

Hvaljen Isus i Marijaangel

Draga djeco,

Za danas imate malo igre i malo pisanja. Zadaci su dolje u prilogu - VELIKI TJEDAN

Kada se prekrižiš i izmoliš OČE NAŠ kreni sa radom. Sretno.

Misli na vas i moli za vasangel

Vaša vjeroučiteljica Jasmina

                                     

 

 

SRIJEDA       smiley                                                   1. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Danas je prvi dan novog mjeseca. To je 4. mjesec u godini, a zove se travanj. Kroz prozor možemo vidjeti zašto se tako zove. Ovaj dan je i poseban zato što se danas smijemo šaliti, a ne smijemo se ljutiti. Dan je za šale kojima nećemo nikoga povrijediti. TV učiteljica je ispričala puno šala i šaljivu pjesmu. Vjerujem da ste se nasmijali.

ZADAĆEyes

HJ - Mi ćemo obilježiti ovaj dan pjesmom iz našeg udžbenika. U ovom zadatku pomoći će nam još jedna učiteljica Sanja, virtualna učiteljica koja prati naše udžbenike. Povremeno ću vam davati njene upute i zadatke. Možete napraviti sve što je zadano ili ponešto od zadanog, ali ćete imati obvezu riješiti za zadaću i poslati mi na uvid ono što je otisnuto debljim slovima, kao i do sada.

Udžbenik str 109. POKUCAJTE na nova vrata. Otvorite vrata.

NOVA ANTENA – čitam i razumijem pjesmu

Treba ti pisanka, udžbenik i radna bilježnica Zlatna vrata 2.

MINI LEKCIJA:

  • Pogledaj kroz prozor. Vidiš li negdje na nekom krovu antenu? Na koga nalikuje?

Otvori udžbenik na str. 109. (preklopnica). 

Pročitaj naglas pjesmu Nova antena, Ratka Zvrka. Pazi na znakove na kraju rečenica.

Ako si zadovoljan /zadovoljna svojim čitanjem nastavi dalje. 

  • PRISJETI SE: Potvrdne rečenice izriču da nešto jest.  (Danas je lijep dan.)

                                   Niječne rečenice izriču da nešto nije. (Danas nije lijep dan.) 

  • Otvori radnu bilježnicu na str. 107. – lako ćeš riješiti zadatke. 
  • Odmori se. Budi roda. Stoji na jednoj nozi dok ne nabrojiš do polovice broja 20.  Ponovi isto i s drugom nogom. 

Napravi 4 puta po dva žablja skoka i hop u pisanku. 

  • Potpunom rečenicom odgovori na 4. i 5. pitanje ispod teksta u udžbeniku na str. 109. - usmeno.
  •  

M – Množenje broja 10 – novo gradivo

Udžbenik str. 76. Postupak već znate. Trebate raditi po redu. Poslat ću vam link gdje možete poslušati cijelo predavanje po našem udžbeniku. Pronaći ćete i igre za vježbanje.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/af2fa49c-5222-44f0-9e0f-7251fd4631f5/

Kada ste proučili zadanu stranicu, riješite sljedeću, 77. str.

Jeste li uočili pravilo koje nam olakšava učenje ove tablice množenja s 10? Naravno, kada množimo s 10 samo zadanom broju dopišemo nulu. Izgovorite sada nekoliko puta sve višekratnike, umnoške broja 10. Vjerujem da nećete imati problema sa zadaćom. Pazite na zadatke riječima, pišite uredno i pregledno, naravno pazite na točnost.

Zbirka zadataka str.104. i 105.

Sretno i ugodan dan vam želim!

Učiteljica Vlatkaheart

 

2. 4. 2020.

 

 

VJERONAUK

Hvaljen Isus i Marijaangel

Dragi moj 2.b,

Ne zaboravite se pomoliti svaki dan za sebe i svoju obitelj, pomolite se i za ljude koji pomažu drugima.

Bilo bi dobro  da u nedjelju putem televizije pratite svetu misu, jer je u nedjelju naš veliki blagdan CVJETNICA.

 

1. Zapišite u bilježnicu naslov: ULAZAK U JERUZALEM- CVJETNICA

Ispod naslova napišite:

Na blagdan Cvjetnice prisjećamo se Isusovog svečanog ulaska u Jeruzalem.

Ljudi su ga radosno dočekali mahali mu maslinovim grančicama i pjevali „Hosana, blagoslovljen koji dolazi u ime Gospodnje”

2. Nacrtajte  u bilježnicu Isusa kako ulazi u Jeruzalem. ( može vam pomoći  neka sliku iz vaše dječje Biblije ili nađite neku sličicu na internetu.)

3.  Izmoli molitvu ANĐELE ČUVARU MILI

Misli na vas i moli za vasangel

Vaša vjeroučiteljica Jasmina

 

ČETVRTAK      smiley                                                   2. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Evo nas u danu u tjednu kada imamo i više sati redovne nastave, pa će danas biti malo više i zadaće. Ne morate sve odjednom napraviti, priroda može ostati i za neki drugi dan. Važno je jedino da svaki dan ponavljate tablice množenja i dijeljenja i da ponešto čitate. Uz TV školu i obveznu zadaću znam da imate puno posla. Učiteljica Sanja je danas lijepo rekla da morate naučiti učiti samostalno, ali mi to već znamo, pa vjerujem i da uspijevate. Jeste li počeli čitati lektiru? Jeste li pronašli knjigu na internetu? Odlučite koliko ćete stranica pročitati svaki dan. Zapišite svoja razmišljanja dok čitate ( sve što vam pada napamet, misli, zaključke, ocjene ponašanja likova … ). Tako ćete stvoriti svoje mišljenje o knjizi, a to me najviše zanima.

 

ZADAĆEyes

HJ – Veliko početno slovo u imenima ulica i trgova

Udžbenik str.118. i 119. Sve pažljivo pročitajte. Na postavljena pitanja odgovorite glasno, punom rečenicom. Zaokružene dijelove teksta pokušajte reći , nakon čitanja, napamet, ali svojim riječima.

Radna bilježnica str. 115. i 116. Pišite uredno i pregledno, pazite na izgled slova.

M – Dijeljenje brojem 10 – novo gradivo ( Znam da danas nemamo matematiku po rasporedu, ali malo ćemo se ubrzati, trebamo sustići ostale. )

Udžbenik str. 78.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/e55fc146-1aa3-4b9a-ac8a-a3d2b060bfc1/

Na ponuđenom linku pronaći ćete cijelo predavanje o dijeljenju brojem 10, ali i poneku igru za vježbanje i ponavljanje.

Pokušajte izreći novu tablicu napamet. Pomoći će vam kada uočite da su djeljenici zapravo umnošci broja 10.

U dnu stranice možete se lijevom strelicom vratiti na množenje brojem 10, da biste ponovili i uvježbali gradivo.

Kada ste sigurni da vam je sve jasno, možete raditi zadatke na 79. str.

Zbirka zadataka str. 106.

PID – Proljeće – ponavljanje

U udžbeniku pročitajte i pregledajte još jednom sve što smo naučili o proljeću. Usmeno odgovorite na pitanja s dna stranica, svojim riječima.

Radna bilježnica str. 42.  Proljetni razgovor

LK + EKOLOZI  – Likovni zadatak iz TV škole je odličan. Svakako ga izvršite, pa nam je to i ekološki zadatak, jer smo upotrijebili stare novine za nešto novo.

TZK – Uvijek je zgodno razgibati ruke i ramena, te ponovite elemente plivanja. Ponavljajte ove vježbe svaki dan.

GK – Poslušajte skladbu Camilla Saint-Saensa, Akvarij. 

             https://www.youtube.com/watch?v=YVpl-RNzdE4

 Zamišljajte kako je u akvariju, jeste li vi u vodi ili gledate izvana. Ako ste u akvariju jeste li dijete ili neka vodena životinja. Pustite mašti na volju.

 

Učiteljica Sanja nas je podsjetila na zapisivanje zapažanja tijekom ovih dana. Nadam se da neki od vas to već rade ili još uvijek rade. To će biti vaši spomenari na ove dane. Napišite sve što vam se sviđa ili ne sviđa. Možete pisati svaki dan, ili kada to odlučite. Uvijek napišite datum.

Sve vas puno pozdravljam! Budite dobri, strpljivi i vrijedni!

Učiteljica Vlatkaheart

 

 

PETAK     smiley                                                   3. travnja 2020.

 

MAĐARSKI JEZIK

Kedves gyerekek!

 

Slijedite upute i riješite zadano!

1.Hallgasd meg a dalocskát „Tavaszi szél vizet áraszt“!

Pogledaj video s pjesmicom „Tavaszi szél vizet áraszt“!

https://youtu.be/dCB66y5haBU

2.Írd le a verset a füzetbe!

Prepiši prvu i drugu strofu u bilježnicu!

3.Gyakorold az olvasást és a dalocskát!

Vježbajte čitanje i pjesmu!

Zadaću napravite do slijedećeg petka.

Köszönöm, a viszontlátásra!

                                                                                               Tünde tanítónéni.

 

PETAK        smiley                                                 3. travnja 2020.

Dobro jutro 2. b!

Evo nam i posljednjeg radnog dana u ovom tjednu. Sve vrijeme ste jako vrijedni, puno učite, pišete zadaće, ali se nadam i da se igrate. Jučerašnji likovni radovi su jako uspješni, ali ne brinite ako nemate sata časopisa. Kada ih dobijete, možete onda ispuniti zadatak.

Danas smo u TV školi vidjeli razgovor o igrokazu. Mi smo to već učili, pa je bilo zgodno ponoviti i provjeriti sami sebe koliko smo zapamtili.

ZADAĆEyes

HJ - Pogledajte jednu predstavu za djecu preko interneta.

U bilježnicu napišite naslov predstave. Ispod naslova ispišite likove koje ste u predstavi zapazili. Ispod likova napišite svoje mišljenje o predstavi ( Predstava mi se svidjela/ nije svidjela zato…)

Na ponuđenom linku možete pogledati jednu dječju predstavu.  To je samo prijedlog. Možete potražiti i neku drugu predstavu. https://www.youtube.com/watch?v=pCBttegDz6Q

 

M – 1 i 0 u množenju – novo gradivo

Otvorite udžbenik na 80. str. Radite po udžbeniku ustaljenim postupkom. Budite pažljivi, donosite zaključke i pravila otisnuta crvenim slovima pokušajte zapamtiti, te izreći bez gledanja u knjigu.

U radu će vam pomoći odlazak na ponuđeni link.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/1c896a17-6d15-4bcb-b726-e41d9a9ef77a/

Kada sve prođete, možete riješiti zadatke na 81. str. Ako ste savladali pravila množenja s 1 i 0 ovi zadaci će biti prelagani.

Zbirka zadataka str.110. i 111. U 2. zadatku prstom ruke kojom ne pišeš prati tablicu.

DOP – Vježbajte i nadalje zbrajanje i oduzimanje do 20. Ponavljajte i vježbajte množenje i dijeljenje naučenih tablica. Čitajte slikovnice i knjige naglas. Čitajte stripove. Na ponuđenom linku naći ćete stripove, a možda i još ponešto.

https://drive.google.com/drive/folders/1C8LvLCEfzzz1o3Zl5DVxhMA6JwVVWHKI

Dobro se zabavite!

Uživajte u vikendu, igrajte se, učite i budite strpljivi.

Sve vas lijepo pozdravljam!

Učiteljica Vlatkaheart

 

 

 

6. 4. 2020. ENGLESKI JEZIK

Dear pupils, 

želim vas od srca pohvaliti za dosadašnji trud i rad u protekla 3 tjedna. Nadam se da ste mi dobri, veseli i nasmijani.

U privitku na kraju stranice (2.b ENG 6.4. -10.4.) šaljem upute za aktivnosti vezane uz nastavu engleskog jezika za 4. tjedan, zajedno sa svim potrebnim poveznicama za učenje, ponavljanje i dodatne aktivnosti. Nadam se da će vam biti zabavno, zanimljivo i korisno.

 Želim vam prekrasan tjedan i blagoslovljen Uskrs, pun veselja i radosti.smiley

Happy Easter!heart

Stay safe and smile :)))

teacher Stanislava

 

 

PONEDJELJAK      smiley                                                          6. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Evo nas u tjednu prije Uskrsa. Do sada smo bili vrlo vrijedni, a ovaj tjedan sve trebamo naučeno ponoviti, ali i pročitati ponešto novo.

Nadam se da većinu svojih uradaka radite samostalno, a da vam ukućani pomažu samo kada ne možete ili ne znate samostalno. U E - dnevniku ću evidentirati vaše uratke, poneke i ocijeniti. Oni učenici koji znaju da neke zadaće nisu stigli napraviti do sada, još uvijek mogu, te i njih pošaljite. Budite vrijedni, nitko nije ništa zakasnio, a osvrt na svoj rad očekujte do kraja proljetnih praznika, koji počinju u naredni petak.

Pratite i nadalje TV školu, te pokušajte i poneki zadatak iz emisije uraditi, iako ga ja nisam istaknula u zadaćama. Ovaj tjedan mi ne trebate slati svoje uratke. Molim roditelje da vam ih pažljivo pregledavaju.

ZADAĆEyes

Na ponuđenom linku možete pronaći zadatke za današnje vježbanje.

https://drive.google.com/drive/folders/1E2OkOqstbNH6XHjcsLOLvJ6TBS2SSewT

Ako vam je malo zadataka za vježbu iz matematike, možete raditi i u Radnoj bilježnici str. 92.

Ponavljam: Ne morate slati zadaće u grupu. Možete se javiti, ako naiđete na zadatak koji ne znate kako riješiti.

Igrati se i vježbati možete i na sljedećem linku.

https://www.ucilica.net/odabir-vjezbe/matematika/matematika-2-r-os/broj-5-mnozenje-i-dijeljenje-2-r

Učite i igrajte se!

Puno pozdrava od učiteljice Vlatkeheart

DODATAK

Na prvom linku otvorite stranicu učiteljice Sanje Ivić. Ova učiteljica radi po našim udžbenicima.enlightened

 

UTORAK       smiley                                                                  7. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Započeo je još jedan sunčani proljetni dan. Moramo se dobro organizirati da uspijemo sve planirano učiniti. TV emisiju ste već pogledali, a sada slijede naše zadaće. Važno je da svaki dan učite i proširujete svoj krug znanja. Uživajte u svom rastu!

ZADAĆEyes

M - 1 I 0 u množenju - vježbanje i ponavljanje

Radna bilježnica str. 94. i 95. Poigrajte se ovim zadacima, pazite na pravila množenja s 1 i 0. Ponovi iz udžbenika.

 

TZK - Uz TV ponovili smo osnovne pokrete u tenisu, ali i vježbe istezanja. Sve ponovite nekoliko puta tjekom dana.

 

PID - PROLJEĆE – ponavljam, promatram, znam

MINI LEKCIJA: 

  • Ponovi o proljeću. Riješi kviz. Klik na link. 

https://wordwall.net/hr/embed/0187d57045c9455cad9a80d913509c7c?themeId=1&templateId=5

 

LK - Zamoli roditelje da ti posude mobitel. Budi fotograf.  Fotografiraj ono što ti je privuklo pozornost, a možeš povezati uz proljeće:  vrijeme, ljude, biljke ili životinje. 

  • Svoj uradak pošalji u grupu

  •  

SR -

DANAS NA TV

Danas je 7. IV.Svjetski dan zdravlja

Budi dobro, budi zdrav! Čini dobro, dijeli dobro, smij se, vježbaj!

 

Poveži dijelove rečenica: 

Osmijeh se                                                               dobro je za duh i tijelo.                              

Dobre misli                                                              razgovarat ću s bližnjima o tome.

Ako sam tužna/tužna                                            naše raspoloženje.

Glazba popravlja                                                    čine nas sretnijima.

Svakodnevno vježbanje                                        osmijehom vraćam.

 

Sve vas puno pozdravljam!

Učiteljica Vlatka

 

 SRIJEDA        8. travnja 2020.
 

VJERONAUK

Hvaljen Isus i Marijaangel

Dragi moj 2.b,

 u Velikom smo tjednu Isusove muke, smrti i Uskrsnuća. Uskrs je naš najveći blagdan. Iako ne možemo Uskrs slaviti u našim crkvama - ove godine Uskrs možemo na poseban način proslavljati u našim kućnim Crkvama, gledajući  USKRSNU SVETU MISU  na televizijskim ekranima.

Neka tebe i tvoju obitelj  obasja svjetlost Uskrslog Isusa . Neka vam Uskrsli Isus  podari svoj  mir, ljubav i blagoslov.

Od heart  želi vaša vjeroučiteljica Jasmina

 

U tjednu ponavljanja šaljem vam dva crtana filma.

Posljednja večera  - klik na link

https://www.youtube.com/watch?v=5Z5FGEEpcfc

Isusovo uskrsnuće i uzašašće -klik na link

https://www.youtube.com/watch?v=iZYej_4GV8

Misli na vas i moli za vas angel

vaša vjeroučiteljica Jasmina

 

SRIJEDA     smiley                                                 8. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Započeo je Veliki tjedan. Svi se pripremamo za blagdan Uskrsa. Naše sljedeće teme bit će , većim dijelom, vezane za ovaj blagdan. Pogledajte današnje zadaće.

ZADAĆEyes

HJ – Uskrsni medo – igrokaz

Udžbenik str. 110. i 111. Pročitajte igrokaz najmanje 3 puta. Pazite kako čitate, kako zamišljate da zvuči medo, a kako bi trebao zvučati zeko. Kada uvježbate čitanje, pročitajte nekome od ukućana.

Nakon čitanja kratko ponovi kako pišem riječcu li.

RIJEČCA LI – ponavljam da bolje znam

MINI LEKCIJA: 

  • Prisjeti se. 

Imali dječak torbu?               Ima li dječak torbu?  

Padali kiša?                             Pada li kiša?    Koje rečenice su točno napisane?                                                                                                                             U upitnim rečenicama riječcu li uvijek pišemo odvojeno od ostalih riječi.
 

  • Postavi zečiću četiri pitanja s riječcom li. Upotrijebi  riječi: znaš, možeš, hoćeš i jesi.  Učini to usmeno.

Radna bilježnica str. 108. I 109. Riješi zadatke pazeći kako pišeš. Nakon prvog zadatka napravi samoprocjenu.

Svaka upitna rečenica završava upitnikom.

Riječca li je u svakoj rečenici odvojena od drugih riječi. 

Rečenice su napisane uredno i čitko.

Ako si zadovoljan/zadovoljna samoprocjenom, nastavi raditi sljedeće zadatke. Ako nisi ispravi pogreške.

 

M – 1 I 0 u množenju – vježbanje i ponavljanje

Radna bilježnica str. 94. i 95. Za one koji žele više, možete riješiti i Zbirku zadataka str. 112. i 113.

Nakon pisane zadaće poigrajte se, uz učenje, klikom na link

https://view.genial.ly/5c9e5373c177214910c2cff9 

 

Veliki pozdrav od učiteljice Vlatke!heart

 

Kedves gyerekek!

Ovaj tjedan je predviđen za ponavljanje pa vas lijepo molim pogledajte i ponovite sve što smo radili
na satu mađarskoga jezika.
Oni koji žele malo više od ponavljanja mogu pogledati video s pjesmicom:

https://youtu.be/Gg8hd2tQSYc

Veseli pozdrav svima i želim vam
SRETNE I BLAGOSLOVLJENE BLAGDANE!
ÁLDOTT ÉS BOLDOG HÚSVÉTI ÜNNEPEKET!
kíván Tünde tanítónéni!

 

ČETVRTAK       smiley                                      9. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Danas nam je posljednji radni dan ovoga tjedna. Od sutra započinju proljetni praznici. Tijekom praznika proslavit ćemo Uskrs. Škola nam počinje sljedećeg četvrtka, 16. travnja 2020.

Podsjećam vas da se današnji dan zove Veliki četvrtak, ali i Zeleni četvrtak. To znači da morate danas jesti nešto zeleno( salatu, špinat, blitvu… neće biti teško odabrati).

Slijede zadaće koje su, nadam se, više zabavne nego teške.

ZADAĆEyes

HJ – Pisanje čestitke – ponavljanje i vježbanje

Udžbenik str. 69. Iako smo to već učili, pročitajte još jednom sve sa stranice i ponovite pravilo pisanja čestitke.

U bilježnicu sastavite čestitku. U mobilnom telefonu napišite čestitku za Uskrs i pošaljite svojim bližnjima.  Možete i izraditi čestitke od papira, te ih ispisati i poslati poštom, a možete ih fotografirati i poslati preko društvenih mreža.

M – Ponavljanje i vježbanje

Radna bilježnica str. 96. i 97.

Zbirka zadataka str. 114. i 115.

Uz igru ponovi https://www.bookwidgets.com/play/JG9MWV?teacher_id=6175138502410240

PID – Blagdan Uskrsa

Klik na link

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=08795840aad6&pieces=24

Udžbenik str. 116. i 117. Pročitaj i prouči na zadanim stranicama sve što piše. Usmeno odgovori na pitanja na dnu stranice.

Radna bilježnica str. 109. Na pitanja odgovaraj punom rečenicom.

Ponovi sve još jednom klikom na link                                             https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0840c55c-bb10-488b-bb1d-c4c352345e78/

 

GK +TZK– Zeko pleše – pjevamo i plešemo

https://www.youtube.com/watch?v=O3a2EWxLhsw

Nauči riječi pjesme i plesne pokrete. Zapjevaj i zapleši s ukućanima.

EKO –  Uskrsne koke iz TV škole su zanimljive, a potreban pribor je ekološki prihvatljiv. Možete ih izraditi.                                                                                    Ako ste u mogućnosti ubrati neke cvjetove, koji nisu zaštićeni, donesite ih kući i isprešajte. Učili smo prešati lišće u jesen. Sada to ponovite s cvijećem. Prešano cvijeće spremite na sigurno.

Oni koji ne mogu ubrati cvijeće, mogu pretraživati stare časopise i fotografije cvijeća izrezivati.

Čekaju nas novi zadaci nakon Uskrsa.

Uživajte u nadolazećim danima.

Sve vas puno pozdravljam i želim vam sretan Uskrs!

Učiteljica Vlatkaheart

Oglasna ploča

Udžbenici

Popis udžbenika za 2019./2020. za 2.,3.,4.,6.,7 (osim Biologije, Fizike i Kemije) i 8. razred

(kupuju se naslovi označeni plavom bojom)

Popis udžbenika i dodatnih materijala prema novim kurikulumima (prvi i peti razred, te biologija, kemija i fizika za sedmi razred)

(kupuju se naslovi označeni plavom bojom)


Učenička zadruga


Kalendar
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Edukativni linkovi


Linkovi za učitlje:


Projekti

STEM revolucija

 

 

 

 





preskoči na navigaciju