preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Logotip škole

e - Škola

Upisi u srednju školu
Školski projekt

Školski projekt 2019./20.

SRETNA ZEMLJA

Erasmus+ projekti
Projekt

"Škole jednakih mogućnosti 2"

Naši filmovi

Franjo Krežma

                                                                                                                                          

Biografija

Biografski film

Osijek
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 3. 2010.

Ukupno: 513263
Ovaj mjesec: 1486
Ovaj tjedan: 1486
Danas: 105
 

Arhiva prijašnjih zadataka nalazi se priložena dolje u dokumentima.

Ponedjeljak, 18. svibnja 2020.

18. 5. 2020. ENGLESKI JEZIK

Dear pupils, 

uz zahvalu za sve zadaće koje ste mi prošloga tjedna poslali, napominjem da nije nužno slati mi sve zadaće dok vas ne zamolim, jer se trudim izbjeći dodatna opterećenja i za vas i za vaše roditelje. 

Bitno mi je da radite, da se trudite i pri tome dobro zabavite. Ukoliko napravite nešto na što ste posebno ponosni- uvijek mi možete poslati. Do kraja školske godine imat ćemo još jedan projektić koji ćete mi poslati na uvid, a do tada budite marljivi i radite po uputama kako biste napredovali i lijepo se osjećali u cijelom procesu.

Ovoga tjedna nastavljamo s radom i novim lekcijama. U privitku na kraju stranice (2.b ENG 18. -22.5.) nalaze se upute za aktivnosti vezane uz nastavu engleskog jezika u ovom tjednu.

Have fun! wink

Stay safe and smile smiley

teacher Stanislava

 

 

 

 

Ponedjeljak, 11. svibnja 2020.

11. 5. 2020. ENGLESKI JEZIK

Dear pupils, 

hvala svima koji su mi prošloga tjedna poslali (video i audio) snimke čitanja i opisivanja sebe, članova obitelji, prijatelja i igračaka. Izuzetno ste me razveselili vašim radom i napretkom. Hvala za sve fotografije dosadašnjih zadaća, zanimljivih i kreativnih crteža, gusarskih "instalacija"- pravih malih umjetničkih djela... Sve mi to samo govori koliko ste marljivi, koliko se trudite svo ovo vrijeme, ali i koliko se zabavljate- što mi je jako bitno. Ovih ću dana sve unijeti u e- imenik u obliku bilješki i lijepih ocjena. 

Hvala i vašim roditeljima na strpljenju i pomoći oko svega.

Sve u svemu: veeeliki BRAVO! i veeelika POHVALA! Moj je ponos poprimio svemirske dimenzije!smiley Hvala 2.B! heart

Zamolila bih sve one koji do sada nisu uspjeli poslati uratke da to čim prije napravite. Hvala smiley.

Ovoga tjedna nastavljamo s radom i novim lekcijama. U privitku na kraju stranice (2.b ENG 11. -15.5.) nalaze se upute za aktivnosti vezane uz nastavu engleskog jezika u ovom tjednu.

 

Have fun! wink

Stay safe and smile smiley

teacher Stanislava

e-mail: stanislava.kuharski@skole.hr

 

 

 

 

Ponedjeljak, 4. svibnja 2020.

4. 5. 2020. ENGLESKI JEZIK

Dear pupils, 

sve vas želim pohvaliti za izuzetan trud, rad i kreativnost vezano za aktivnosti iz engleskog jezika u ovih proteklih tjedana nastave na daljinu. Jako ste me razveselili svojim gusarskim brodićima, pjesmama, plesom i svim ostalim crtežima, listićima, zadacima u bilježnicama, na poveznicama... i, općenito, marljivim radom i velikim trudom oko svih aktivnosti.

Bravo! Ja sam najponosnija teacher na svijetu! Hvala 2.B! heart

Ovaj tjedan ćemo ponoviti sve što smo do sada radili u Unit 3.

U privitku na kraju stranice (2.b ENG 4. -8.5.) nalaze se upute za aktivnosti vezane uz nastavu engleskog jezika u ovom tjednu, zajedno sa svim potrebnim poveznicama za ponavljanje , uvježbavanje i dodatne aktivnosti.

Budući da bih voljela imati nešto više uvida u vaš rad i napredak, te bih vaš trud htjela nagraditi i lijepim, zasluženim ocjenama, u istom dokumentu na kraju stranice stoje i upute za fotografiranje, snimanje i slanje do sada uvježbanog gradiva i odrađenih zadataka. Jako se veselim vašim uradcima!

Have fun! wink

Stay safe and smile smiley

teacher Stanislava

e-mail: stanislava.kuharski@skole.hr

 

 

 

 

 

 

 

Ponedjeljak, 27. travnja 2020.

27. 4. 2020. ENGLESKI JEZIK

Dear pupils, 

nadam se da ste i dalje marljivi, kreativni  i veseli.

U privitku na kraju stranice (2.b ENG 27. -30.4.) nalaze se upute za aktivnosti vezane uz nastavu engleskog jezika u ovom tjednu, zajedno sa svim potrebnim poveznicama za učenje, ponavljanje i dodatne aktivnosti. 

Have fun! wink

Stay safe and smile smiley

teacher Stanislava

 

 

 

 

20. 4. 2020. ENGLESKI JEZIK

Dear pupils, 

nadam se da ste se lijepo proveli tijekom uskrsnih blagdana i da ste mi dobri, veseli i nasmijani.

U privitku na kraju stranice (2.b ENG 20. -25.4.) šaljem upute za aktivnosti vezane uz nastavu engleskog jezika u ovom tjednu, zajedno sa svim potrebnim poveznicama za učenje, ponavljanje i dodatne aktivnosti. 

Budući da 22. travnja obilježavamo Dan planeta Zemlje, na sljedećoj poveznici možete pronaći zanimljive aktivnosti vezane za tu temu i dodatno se zabaviti.

https://sites.google.com/view/theearthday2020/po%C4%8Detna-stranica

Nadam se da će vam biti zabavno, zanimljivo i korisno.

 

Stay safe and smile smiley

teacher Stanislava

 

PONEDJELJAK    smiley                                            20. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Započinjemo novi radni tjedan u kome ćemo se najviše brinuti o našoj Zemlji. Već ste čuli da je ovaj tjedan Dan planeta Zemlja. Mi se cijele godine brinemo o ekologiji, a tako bi trebali i svi ljudi na Zemlji.

Na početku moram još reći da sam jako zadovoljna vašim umnim mapama. Većina je poslala vrlo uspješne uratke. Sve učenike koji su naveli puno podataka iz udžbenika sam i ocijenila ocjenom odličan. Želim svima dati odličan, te molim one koji još ne vide svoju ocjenu u e dnevniku da upotpune svoje umne mape. Možete pogledati ostale. Vidjet ćete da su različite. Visoka ocjena zahtjeva puno truda, s naglaskom na sadržaj. Svatko može na svoj način prikazati ono što piše u udžbeniku. Nadam se da sam bila jasna. Ako niste sigurni, možete mi poslati pitanja. Bilo bi dobro da nakon završetka svoje umne mape, gledajući u mapu ispričate nekome od ukućana sve što ste naučili o proljeću.

Slijede zadaci za ovaj tjedan!

ZADAĆEyes

HJ – Nada Mihoković-Kumrić, Dan planeta Zemlje – interpretacija

Potrebni su udžbenik str. 112. i 113., Radna bilježnica str. 110 i str.110.

Pogledaj uvodni strip. Tko razgovara? Može li djevojčica pomoći Zemlji na ovakav način? Imaš li ti neku ideju kako pomoći bolesnoj Zemlji?

Pročitaj priču nekoliko puta. Usmeno odgovori na pitanja na 113. str.

Pročitaj priču nekome od ukućana. Pazi kako čitaš! Treba biti jasan, razgovjetan i izražajan.

Riješi zadatke u RB.

M – Množenje i dijeljenje brojem 3 – vježbanje i ponavljanje

Potrebni su Radna bilježnica str. 100. i 101. i Zbirka zadataka str. 118. i 119.

Nadam se da redovito ponavljate tablice množenja i dijeljenja. Podsjećam vas da je važno znati nabrajati umnoške danih brojeva.

Danas vježbamo. Pažljivo čitajte zadatke da biste razumjeli što treba računati. Podsjećam vas da UMANJI 3 puta znači PODIJELI S 3, a UVEĆAJ 3 PUTA znači POMNOŽI S 3. Pazi UVEĆAJ ZA 3 znači DODAJ 3.

Ponovi pravila vezana uz ovo gradivo! Pogledaj u udžbeniku sve one male ploče na lijevim stranicama.

Zadatka riječima čitamo tri puta.

Toliko za danas. Budite vrijedni i veseli.

Veliki pozdrav od učiteljice Vlatke!heart

DODATNI HRVATSKI JEZIK  -  PISMO IZ ZELENGRADA, SLIKOVNICAsmileysmileysmiley

Danas na dadotnoj nastavi možete pročitati jako vrijednu slikovnicu o kojoj smo razgovarali početkom školske godine. Riječ je o slikovnici koju je napisala Nevenka Videk, Pismo iz Zelengrada. Na sljedećoj poveznici možete pročitati ovu slikovnicu. Uživajte u priči i ilustracijama.

http://www.os-akovacica-zg.skole.hr/upload/os-akovacica-zg/multistatic/73/Pismo_iz_Zelengrada.pdf

Nakon čitanja riješite kviz i zadatke klikom na link https://www.bookwidgets.com/play/GB66B9

 i https://view.genial.ly/5a9d860c5e2a2113a8a2305a#page-1.

Prisjeti se o čemu si sve razmišljala/razmišljao čitajući ovu knjigu i igrajući se. Možeš i zapisati svoje misli.

Pozdrav!

 

UTORAK    smiley                                                                21. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Nadam se da ste zdravi i veseli! Pohvaljujem vas što ste tako vrijedni i redovito ispunjavate svoje zadatke. Pohvala i roditeljima koji nam pomažu da škola na daljinu teče. Bravo mi!

Slijede zadaće za danas.

ZADAĆEyes

M – Množenje broja 4 – novo gradivo

Udžbenik str. 86. i 87. Zbirka zadataka str.120.

Proučite stranicu 86. uz pomoć linka https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/afe07068-4c2e-4e2f-b89e-e8ae37da720f/ .

Pokušajte izgovoriti naglas tablicu množenja broja 4 nekoliko puta sa što manje gledanja u nju.

Nabrojite još jednom sve umnoške po redu od manjeg ka većem.

Sada radite zadatke na 87. stranici. Pokušajte rješavati zadatak bez gledanja u tablicu, ali na kraju sve provjerite uz tablicu. U 4. zadatku ne moraju biti računi samo sa 4, nego upotrijebi i sve brojeve za koje znaš da daju zadani umnožak. Npr.: 20= 4*5, 5*4, 2*10, 1*20, poigrajte se kombinacijama. Znak * je znak za puta.

Na kraju riješite ZZ str. 120. U 4. zadatku možete nacrtati zadane pčele.

 

PID – Zaštita i čuvanje okoliša

Udžbenik str. 94. i 95. Radna bilježnica str.93. i 94.

Proučite što piše o ovoj temi u udžbeniku. Nama je to poznato, pa neće biti teško. Usmeno odgovori na pitanja u dnu stranice.

Pogledaj filmiće na ponuđenom linku i donesi svoje mišljenje o tome.

https://www.youtube.com/watch?v=lrDJFEfHeGo

Riješi zadatke u radnoj bilježnici.

Provjeri svoje znanje i poigraj se na linku https://wordwall.net/hr/resource/693523/priroda-i-dru%c5%a1tvo/na%c5%a1-planet-zemlja

 

LK – Znak zabrane onečišćenja zemlje, grafički dizajn,slikanje, kolaž papir( časopisi)

Danas ćemo raditi znakove kojima se zabranjuje onečišćivanje Zemlje. Likovi moraju biti pojednostavljeni kako bismo ih lakše izrezali, te kako bi se što brže prepoznalo što prikazuju i znače. Znakovi mogu biti duhoviti. Znak mora biti nekog oblika, zatvoren; to nije slika preko cijelog papira, on se mora moći pretvoriti u naljepnicu ili u značku, svakako ilustraciju poruke.

Koristite kolaž papir, ako imate kod kuće, ali odličan za rad je i papir iz časopisa. Možete iskoristiti i slike iz časopisa, ako ih ukomponirate u svoj znak, da budu dio znaka. Ne morate slati u grupu.

yes smiley

SRZ, EKO, PID – MALO ISTRAŽIVANJE- ponavljanje i vrednovanje

U bilježnicu iz prirode napiši naslov iz udžbenika. Ispod naslova napiši MALO ISTRAŽIVANJE. Prepiši ponuđena pitanja, te ispod pitanja napiši svoja otkrića, zaključke, odgovore. Promatraj svijet oko sebe, zamoli roditelje za neke odgovore, prati vijesti vezane uz ovu temu. Možeš zapisati sve što saznaš ili što ti je padalo na pamet dok si o ovome razmišljao/razmišljala.

Pitanja:

1.Istraži koliko često se odvozi smeće u tvojoj ulici /zgradi?

2. Kakve spremnike za otpad imate u kući, zgradi, stanu?

3. Imaš li ti obveze koje uključuju odvajanje otpada ili bacanje smeća?

4. Jesi li uočio/uočila nešto što ti se sviđa ili ne sviđa?

5. Ako si uočila/uočio problem, imaš li ideju kako ga riješiti?

6. Izradi eko plakat koji će prenositi tvoju poruku o očuvanju Zemlje. Iskoristi zadaću iz HJ u RB ( poruku Zemlje ljudima, ali možeš osmisliti i nešto drugo) i likovni uradak sa sata LK.

Rok za izradu malog projekta je do idućeg utorka, 28. travnja 2020. Budite vrijedni. Imate priliku zaslužiti i odlične ocjene.

Svoje odgovore na pitanja i plakat pošaljite u grupu na uvid.

Napravite plan rada. Ne treba sve biti odmah gotovo.

Budite vrijedni i veseli!

Sve vas lijepo pozdravlja učiteljica Vlatkaheart

surprisesmileycoolSR   

Još nešto! Tek sada vidim da nisam ponudila trening za nastavu TZK  Pronašla sam zgodan link, pa kliknite i vježbajte.

https://www.youtube.com/watch?v=T8jI4RnHHf0&feature=youtu.be

Sada je gotovo. 

Pozdravljam vas!heart

 

SRIJEDA                                                                              22. travnja 2020.

VJERONAUK

Hvaljen Isus i Marijaangel

Draga djeco,

Ovaj tjedan završavamo USKRSNE TEME.

Zadaci za ovaj tjedan:

Otpjevaj pjesmu ISUSE VOLIM TE  https://youtu.be/NU7K7JJe8-M

1. Riješi zadatke u radnoj bilježnici na 43. stranici.

2. Riješi zadatke u radnoj bilježnici na 44. stranici.

3. Ako želiš poigraj se – klik na poveznicu

https://wordwall.net/hr/resource/1481740/vjeronauk/isus-je-uskrsnuo-memory

 

https://wordwall.net/hr/resource/1276379/vjeronauk/ponavljanje-teme-korizma-i-uskrs

 

https://wordwall.net/hr/resource/1480540/vjeronauk/isus-je-uskrsnuo-ud%c5%bebenik-str-62-63

 

Misli na vas i moli za vasangel

Vaša vjeroučiteljica Jasmina

 

SRIJEDA       smiley                                                              22. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Vjerujem da ste veselo započeli ovaj sunčani dan. Danas je poseban  dan zato što je to i Dan planete Zemlje. Mi smo već započeli naše obilježavanje, radno.

ZADAĆEyes

M – Dijeljenje brojem 4 – novo gradivo

Udžbenik str. 88. i 89. Zbirka zadataka str. 121.

Ponovite tablicu množenja brojem 4, te nabrojite sve umnoške (višekratnike) broja 4.

Postupak već znate: uz udžbenik i klikom na link proučite sve na 88. stranici. Točno i pregledno prepisuje riječi i rečenice rukopisnim slovima. Samostalno piše riječi i rečenice naučenim rukopisnim slovima, pazeći na veličinu pojedinih elemenata slova, vrstu poteza i način spajanja. https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/ce387109-aa93-4a59-9bb2-491d83df610c/

Slijedi rad na zadacima na str. 89. Pokušavaj bez gledanja u tablicu, ali kada završiš provjeri uz tablicu na prethodnoj stranici.

Riješi na isti način ZZ.

 

HJ – Dan planeta Zemlje – animirani film

Pogledaj film,  zapiši u bilježnicu naslov i svoja zapažanja.

https://biteable.com/watch/dan-planeta-zemlje-2519320

Naslov

Vrsta filma:

Likovi:

Boja:

Glazba:

Poruka:

Toliko za danas. Pišite pisanim slovima sve zadaće ( HJ, M, PID).

Budite vrijedni I pametni!

Sve vas lijepo pozdravljam!heart

 

ČETVRTAK   smiley                                                        23. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Nadam se da ste zdravi i veseli! Ovaj tjedan smo jako vrijedni, ali ima još posla. Nadam se da svatko pronađe nešto zanimljivo za sebe. Na žalost, moramo raditi i ono što nam baš nije zanimljivo. Takve zadatke napravite najprije, brzo  i što bolje, a zatim uživajte i zadacima koji vas raduju.

ZADAĆEyes

HJ – Noć čitanja

Danas se obilježava Noć čitanja. Trebamo čitati i uživati. Imat ćete dva zadatka.

  1. ZADATAK (NEOBAVEZNI) – Organizirati Čitanje u svome domu. Neka se svi ukućani okupe i zajedno čitaju. Jedan može čitati dogovorenu knjigu, a ostali slušaju; ili svatko čita svoju knjigu, a zatim se razgovarao pročitanom. Napravite ugodnu atmosferu, skuhajte čaj, pripremite keksiće i uživajte.
  2. ZADATAK (OBVEZNI) – Na ponuđenom linku pročitaj priču.

http://www.pjesmicezadjecu.com/prigodne-price/proljetna-eko-prica-nada-m-kumric.html

U bilježnicu napiši naslov priče. Promisli: Što bi se dogodilo da nisu naišli mladi ekolozi?

Promijeni kraj priče. Zapiši ga ispod naslova u nekoliko rečenica.

Poigraj se https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3d46ec27bf8d

PID – Zadaću već imate. Budite vrijedni. Oni koji su dovršili nemaju dodatnu zadaću.

Za znatiželjne evo vrlo bogatog linka https://view.genial.ly/5e9c025f3b26f10da5c8497e/horizontal-infographic-review-dan-planeta-zemlje

GK – Planet Zemlja - slušanje i pjevanje

https://www.youtube.com/watch?v=kOsf4t0BuIY

TZK – Vježbajte po linku s prošlog sata (utorak)

Sve vas lijepo pozdravljam!

Učiteljicaheart

 

PETAK     smiley                                         24. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Eto nama i posljednjeg radnog dana ovog tjedna. Bili ste vrijedni, kreativni i vrlo uspješni ovaj tjedan. Ponosna sam na vas.

ZADAĆEyes

M- Množenje i dijeljenje brojem 4 – vježbanje i ponavljanje

Radna bilježnica str102. i 103. Zbirka zadataka str. 122. i 123. ( zadaci: od 1. do 6. ).

Na početku ponovite tablice množenja i dijeljenja brojem 4. Ako ide napamet bravo za vas, a ako još zastajkujete, samo ponavljajte svaki dan i jednom će biti onaj „klik“ u glavi.

Zadatke radite prvo bez gledanja u tablicu, a zatim sve provjerite uz tablicu. Tek tada zamolite roditelje da vam pregledaju. Uočite koliko ste imali točnih ili netočnih zadataka. Ako ste imali pogreške, ispravite ih i takve zadatke još vježbajte. Budite uporni!

RB riješite u cijelosti, sve zadatke na ovim stranicama. U 5. zadatku se treba poigrati s raznim kombinacijama. Prvo trebate otkriti treći broj, a zatim napisati račine množenja i dijeljenja s tim brojevima. Npr. 4 i 6 pomnoženo daju 24. Mogući računi su 4*6= 24, 6*4= 24, 24:4=6, 24:6=4. Nije teško.

Na zadatke riječima odgovarajte potpunom rečenicom i pišite pisana slova.

U ZZ riješite zadatke do 7.

Za one koji žele malo više tu su 7. i 8. zadatak.

HJ – Mediji – novo gradivo

Danas smo u TV školi naučili kako dijelimo i prepoznajemo medije. Mi se služimo tim medijima, ali sada je to baš lijepo povezano i objašnjeno.

U bilježnicu ćete zapisati naslov i prepisati sve s ploče.

                                                           Mediji

                             TISKANI                                            ELEKTRONIČKI

                         - knjige                                                - film

                         - novine                                              - radio

                         - časopisi                                            - televizija

                         - stripovi                                             - Internet

                         - plakati

Kada sve prepišete odgovorite na sljedeća pitanja. Pitanja ne trebate prepisivati, ona su tu samo da vam pomognu osmisliti odgovor.

Pitanja: Kojim medijem se najviše služiš? Koji medij se tebi najviše sviđa? Zašto?

TKZ – Vježbe s krpenom loptom – vrednovanje

Neki od vas su napravili krpene lopte, krpenjače. Ostali možete samo zarolati čarape i eto vam krpenjače. Nakon igre možete opet imati te čarape.

Zadatak: Osmislite opću pripremnu vježbu (vježbu za razgibavanje) ili elementarnu igru s krpenjačom. Možete iskoristiti vježbe ili igre koje znate, te ih prilagoditi krpenoj lopti. Snimite kratki video sebe kako vježbate ili igrate tu vježbu ili igru. Možete za vrijeme snimka i objašnjavati. Snimka neka traje oko pola minute, do jedne minute. Rok za slanje je do idućeg četvrtka (30. travnja). Budite kreativni. Dobit ćete ocjenu, a složit ćemo naš Korona trening s krpenjačom.

DOP – Vježbajte obrađene tablice množenja i dijeljenja.

            Čitajte naglas ukućanima.

 

Neobavezne aktivnosti za vikend:

Možete pogledati dječju kazališnu predstavu Nezaboravak na OSTV-u u subotu u 15.30.

Želim vam ugodan vikend. Sve vas lijepo pozdravljam.

Učiteljica Vlatkaheart

 

PONEDJELJAK     smiley                                                   27. travnja 2020.

Dobar dan 2.b!

Započinjemo 7. tjedan nastave na daljinu. Ovaj tjedan ima četiri radna dana. U petak slavimo međunarodni Praznik rada, 1. svibnja.

Prošli tjedan ste zaista bili vrlo vrijedni. Stižu mi lektire, zadaće, a najviše su me obradovali vaši snimci kako vježbate. Lijepo je opet čuti vaše glasove. Pokazali ste da svašta znate i možete napraviti jako kvalitetno. Vježbe su maštovite, točne i učinkovite. Bravo!!!

ZADAĆEyes

HJ – Lektira

Vjerujem da ste se zabavili čitajući Poštarsku bajku, ali i zamislili nad svim problemima na koje su nailazili junaci ove knjige. Jeste li pročitali bilješke o ovom piscu? Znate li da je on izmislio riječ ROBOT? Prije toga ova riječ nije postojala.

Svoje razumijevanje lektire možete provjeriti igrajući razne igre na ponuđenom linku. Ima ih puno, ne morate sve odigrati, pronađite što vam je zanimljivo. https://wordwall.net/hr-hr/community/po%C5%A1tarska-bajka

Naša sljedeća lektira je jedna od najpozatijih svjetskih dječjih knjiga. Naravno, riječ je o Pinocchio (Pinokio), Carlo Colodi. Po imenu pisca možete pogoditi da nije Hrvat, nego Talijan. Zato je Pinoccio drveni lutak na početku romana. Njegovo ime i znači Drvo koje vidi. Kako je od komada drveta nastao živi lutak, a od lutka pravi dječak i je li to bilo lako saznat ćete čitajući ovu iznimno zanimljivu knjigu, važnu u odrastanju i oblikovanju sebe.

Preporučam da knjigu čitate u tiskanom obliku, ima podosta stranica, knjižnice su otvorile svoja vrata. Naravno, neke dijelove mogu vam pročitati i roditelji. Ako je i uz pomoć preteško sve pročitati, pročitajte samo neka poglavlja. Oni koji sve pročitaju, nakon ove knjige, mogu reći da su pravi čitači.

Ako ne možete doći do tiskane knjige, evo linka za čitanje http://os-odra-zg.skole.hr/upload/os-odra-zg/images/static3/788/File/collodi_pinocchio.pdf

UŽIVAJTE!

M – Množenje broja 6 – novo gradivo

Konačno smo uhvatili ritam sa tv školom. Danas nam se podudaraju nastavni sadržaji iz matematike. Nadam se da će biti zato lakše.

Potrebni su nam udžbenik str. 90. i 91. i Zbirka zadataka str. 124.

Uz ponuđeni link gledajući i u udžbenik naučite množiti broj 6. Postupak znate. https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/d819c7a1-3c31-4d24-be91-d0b011b6436f/

Pogledajte sve ponuđene sadržaje. Nakon toga možete raditi zadatke na str. 91.

Svakako naučite tablicu množenja broja 6 napamet.

Na kraju riješite ZZ. Prvo pokušajte bez gledanja u tablicu, a zatim sve provjerite uz tablicu. Na kraju zamolite roditelje da vam pregledaju zadaću.

DOD HJ – Poigrajte se još jednom Poštarskom bajkom na linku ponuđenom uz današnji HJ.

Budite zdravi i veseli!

Veliki pozdrav od učiteljice Vlatkeheart

 

UTORAK         smiley                                              28. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Osvanuo je još jedan sunčani dan. Nadam se da se osjećate dobro i zadovoljno, koliko je to moguće sada.

Lektire ste lijepo napisali, a ilustarcije su zanimljive i originalne. Tijek događanja je sve jasniji i sažetiji kod većine. Puno vas je napisalo i svoje mišljenje o lektiri, to me je najviše i zanimalo. Raduje me to što ste napisali da vam se lektira sviđa, ali i to što ste sve lijepo i objasnili. Nažalost, neki od vas su zaboravili napisati svoje mišljenje o pročitanoj knjizi, pa vas molim da nadopunite svoje zapise nakon čitanja.

Još jednom moram reći da zaista uživam u vašim snimkama vježbi i igara. Pokazujete da ste odlični u svome radu i odgovornosti prema zadacima.

Plakati o zaštiti Zemlje su savršeni. Maštoviti, različiti i šalju jasnu poruku.

Samo nastavite marljivo raditi i učiti, sve ćete to javno pokazati kada dođemo u školu, uratke i znanje.

ZADAĆEyes

PID – Moj zavičaj, Živim u nizinskom zavičaju – novo gradivo

Udžbenik str.76. i 77., te 78. i 79. Radna Bilježnica str. 83. i 84.

U udžbeniku na 76. i 77. prouči fotografije i odgovori na pitanje na kraju. Izgovori to naglas. Sada pogledaj link i uoči koliko Hrvatska ima zavičaja . https://www.youtube.com/watch?v=NhvBaw3QtGM

Prepoznali ste da je naš zavičaj nizinski zavičaj. O tome ćete pročitati i proučiti fotografije na 78. i 79. str. Na pitanja na kraju odgovorite usmeno. Neka vas posluša netko od ukućana.

Slijedi rad u RB. Pazite na točnost i urednost, pišite pisanim slovima.

Ponoviti i poigrati se možete uz pomoć ponuđenog kviza https://wordwall.net/hr/resource/232765/moj-zavi%C4%8Daj-2-razred

Ili igre memori https://wordwall.net/hr/resource/651512/priroda-i-dru%c5%a1tvo/nizinski-zavi%c4%8daj .

M – Dijeljenje brojem 6 – novo gradivo

Udžbenik str. 92. i 93. Zbirka zadataka str. 125.

Ponovite tablicu množenja broja 6 usmeno, te nabrojite umnoške, višekratnike broje 6.

Otvorite udžbenik i uz pomoć linka proučite novo gradivo.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/9d484780-ebdc-4466-8f85-aa41be94699d/

Str. 93. radite bez gledanja u tablicu, a zatim sve provjerite uz tablicu. Ako vam je lakše možete govoriti usmeno sve što računate.

Riješite ZZ. Samostalno provjerite sve zadatke, a tek tada zamolite ukućane da vam provjere još jednom.

Ponavljajte naučene tablice redovito svaki dan više puta.

GK i TZK– Tradicijska glazba – slušanja, ples

Pogledajte i poslušajte zanimljivo izvođenje drmeša, tradicijske glazbe našeg zavičaja. Razmisli zašto se ovaj ples zove DRMEŠ.

https://www.youtube.com/watch?v=z8rX56_i7bY

Imaš li potrebu ustati i prodrmati se, zaplesati? Naravno i to je tjelesna aktivnost. Pokušaj naučiti pokret. Stavi ruke na bokove i „drmusaj“.

Uz slavonski drmeš završavamo današnje zadatke. Zaplešite i razveselite ukućane.

Puno pozdrava od učiteljice Vlatkeheart

 

SRIJEDA   29. travnja 2020.

 

VJERONAUK

Hvaljen Isus i Marija!

Draga djeco,

Hvala vam za sve poslane zadaće. Jako ste marljivi i vrijedni što me raduje.

Zadatak za ovaj tjedan nalazi se dolje u prilogu   VJERONAUK - 29.4. 2020.

 Zamoli roditelje da  zadaću fotografiraju i pošalju vjeroučiteljici na mail i raduj se odličnim ocjenama.

jasmina. raskovic@skole.hr

Misli na vas i moli za vasangel

vaša vjeroučiteljica Jasmina

SRIJEDA     smiley                                            29. travnja 2020.

Dobar dan 2.b!

Započeo nam je još jedan radni dan. Danas je posebni dan jer je danas Međunarodni dan plesa. Mi smo već jučer počeli plesati. Jeste li zaplesali Drmeš? Jeste li se zabavili ili umorili? Znate li da je ples sportska disciplina?

ZADAĆEyes

SRZ – Pogledajte kratki film kao najavu za ovaj posebni dan https://www.youtube.com/watch?v=FXcaTH1oWss&feature=youtu.be

Jeste li prepoznali o kojoj vrsti plesa je riječ?

Večeras na HRT3 u 18.55 možete pogledati dokumentarni film o KUD-u Lado. Tu ćete vidjeti kako se za nastup pripremaju plesači koji plešu u folklornim društvima. Oni plešu tradicijske narodne plesove, te se odijevaju za nastup u narodne nošnje.

Dodatni zadatak: Kakav je o dokumentarni film?

HJ – Izvješćivanje o obavljenom zadatku – novo gradivo

Udžbenik str.120. Radna bilježnica str.116.

MINILEKCIJA: 

Izvijestiti znači izreći ili napisati podatke o nekom obavljenom zadatku. 

  • Napiši u pisanku nadnevak i naslov.

Prepiši: 

IZVJEŠTAJ : - kratko i jasno

      -  po redoslijedu događaja

SAZNAJEMO: Tko je sudjelovao? Gdje ? Kada? Kako? Što se događalo? 

  • Riješi zadatak u radnoj bilježnici na str. 116. 

Pročitaj napisane rečenice. Odredi kojim se redom što događalo, a zatim zapiši.

M – Množenje i dijeljenje brojem 6 – vježbanje i ponavljanje

Radna bilježnica str.104. i 105. Zbirka zadataka str. 126. i 127.

Ako ste savladali tablicu množenja i dijeljenja sa 6, vježbanje će biti lako. Zadatke riječima pročitajte s razumijevanjem više puta. Rok za predaju je u ponedjeljak. Tek kada ste riješili sve zadatke i sami ih pregledali, zamolite roditelje da vam još jednom provjere zadaću.

Ako želite ponoviti matematiku uz igru, podsjećam vas na link ( već sam vam ponudila, ali tek sada smo sve to učili) https://view.genial.ly/58ea5fedba1ab111c075784f

Budite vrijedni i pažljivi! Plešite!

Veliki pozdrav od učiteljice Vlatkeheart

 

ČETVRTAK       smiley                                               30. travnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Danas je osvanuo pravi promjenjivi proljetni dan. Jeste li primijetili kako zrak miriše? Ovo je i posljednji radni dan ovoga tjedna. Sutra je 1. svibnja, a tada slavimo Praznik rada. Prošle godine ste imali zadatak probati mladi  luk, oni koji nisu do tada, ili neko drugo povrće. Mislim da i ove godine možemo ponoviti ovaj zadatak. Probajte pojesti povrće svježe, kao salatu ili sa žara koje do sada niste jeli ( papriku, tikvice, mladi luk, rotkvice…). Uživajte u otkrivanju novih mirisa i okusa hrane.

ZADAĆEyes

HJ – Izvješćivanje o obavljenom zadatku – vježbanje i vrednovanje

Jučer ste naučili kako se piše izvješće.                                                                                                                                                                                   Danas ćete napisati vlastito izvješće. Prisjeti se na što trebaš paziti kada izvještavaš o prošlom zadatku. Pazi na sljedeće:

  • KRATKO I JASNO
  • REDOSLJED DOGAĐAJA
  • TKO?  ŠTO?  ZAŠTO?  GDJE?  I KADA?

Budi novinar. Izvijesti kako je nastao tvoj video za TZK ili plakat za PID.

Izvještaj napiši u pisanku. Pazi kako pišeš slova, riječi i rečenice, te pazi na rastavljanje riječi na kraju retka.

PID – Zanimanja ljudi u zavičaju – novo gradivo

Udžbenik str. 88. i 89. Radna bilježnica str. 87., 88., 89. i 90. – istraživanje i vrednovanje. Pišite potpunim rečenicama i pisanim slovima. Rok je utorak, 2. svibnja.

Jučer je TV učiteljica pričala o zanimanjima ljudi, pa ćemo i mi danas o tome učiti. Vjerujem da ste pažljivo slušali jer je bilo zanimljivo i poučno.

U udžbeniku pažljivo prouči o zanimanjima ljudi. Razmisli kojim zanimanjima se bave ljudi u našem zavičaju.

Odgovori usmeno na postavljena pitanja.

Riješi zadatke u RB. Posebnu pozornost posveti 4. zadatku. To će biti tvoje novo malo istraživanje.

LK – Figura plesač/plesačica/plesni par – modeliranje i građenje

Potreban pribor: aluminijska folija

Prouči fotografije plesača. https://www.google.com/search?q=plesa%C4%8Di&rlz=1C1GCEA_enHR781HR796&sxsrf=ALeKk02aV5GopQfByOp8c_jMCclGC3blzg:1588235185059&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiop

U kakvom su položaju leđa, koljena, ruke, laktovi, glava, stopala, šake, kako su savijeni zglobovi, u kakvim položajima može biti tijelo dok pleše.

Danas ćete od aluminijska folije modelirati skulpturu plesača ili plesačice ili plesnog para pazeći na položaj tijela, ali i na odnose veličina glave, tijela, udova. Plesač treba zauzeti položaj tijela osobit za određeni ples.

Ovaj tjedan smo se prisjetili tradicionalnog plesa i klasičnog baleta, a sada pogledajte još jednu vrstu plesa, to je jazz dance. https://plesnistudiofusion.net/plesni-tecajevi/jazz-dance/

Odaberite ples koji vam se najviše sviđa i prikažite ga svojom skulpturom.

Uživajte u kreativnosti.

TZK – Ples

Zaplešite uz djecu na ponuđenom linku https://www.youtube.com/watch?v=XY6iJrSp43I

EKO – Cvijeće iz mog zavičaja

Prije izvjesnog vremena predložila sam da prešate cvijeće. Radite li to? Ako još niste, možete ovaj vikend pronaći lijepe i zanimljive cvjetove i listiće, te ih isprešati. U prvim danima mijenjajte novine svaki dan, a treći ili četvrti dan možete i malo zaboraviti na prešanje. Sljedeći tjedan ćemo se tim isprešanim cvijećem poigrati.

Ugodno se provedite ovaj produženi vikend. Učite, čitajte, plešite, vježbajte i jedite zdravo!

Veliki pozdrav od učiteljice Vlatkeheart

 

PONEDJELJAK    smiley                                                4. svibnja 2020.

Dobar dan 2.b!

Započeli smo novi mjesec svibanj. Nadam se da ćete uživati u ovom divnom proljetnom mjesecu, koliko je to sada moguće.

ZADAĆEyes

HJ – Svak pjeva svoje,

Treba ti udžbenik  Zlatna vrata 2.                                                                                                                

MINI LEKCIJA:                                                                                        

Svibanj je! Donosi nam lijepe dane.  S veseljem ćemo ih obilježiti!

  • Pročitaj pjesmu Ratka Zvrka, Svak pjeva svoje, u udžbeniku na str. 121.
  • Ako si zadovoljan/zadovoljna sa svojim čitanjem kreni dalje. Usmeno odgovori na pitanja ispod teksta.
  • Napiši u bilježnicu nadnevak, naslov pjesme i ime i prezime pjesnika.

Odgovori na pitanja potpunim rečenicama,  svojim riječima. 

Što radi Sunce?

Što radi đak? 

Što bi se dogodilo kada ne bi bilo Sunca?

Radna bilježnica str.117. I 118.

Budite točni i uredni.

M – 1 I 0 u dijeljenju – obrada novog gradiva

Udžbenik str.94. I 95. Zbirka zadataka str.128.

Uz udžbenik I ponuđeni link proučite I naučite kako se dijeli s 1 I 0.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/3420d626-957a-4637-aef1-49eb9ad7e1bf/

Uočite pravila I pokušajte ih izreći svojim riječima.

Kada ste zadovoljni kako ste ovo naučili, možete raditi zadatke u udžbeniku I ZZ.

Toliko danas u ovom skraćenom obliku.

Puno pozdrava!

Učiteljica Vlatkaheart

 

UTORAK       smiley                                             5. svibnja 2020.

Dobar dan 2. b!

ZADAĆEyes

M – 1 i 0 u dijeljenju – vježbanje i ponavljanje

Radna bilježnica str. 106. Zbirka zadataka str. 129.

Raduje me da vam je ovo gradivo lako za naučiti. Danas samo provježbajte.  Svakako ponavljajte i obrađene tablice.

HJ (DOD)/SRZ – Majčinske čarolije

Znam da danas nemamo HJ, ali mi se jako svidjela pjesma na TV školi, a pronašla sam i zanimljive linkove vezane uz tu pjesmu. Pročitajta pjesmu još jednom i poigrajte se odgovarajući na pitanja.

Iz ovog sadržaja nema zadaće.

https://www.bookwidgets.com/play/YTX7YS

https://wordwall.net/hr/embed/b5bbc78db09d48a9b99b10bc989e5339?themeId=1&templateId=5

https://wordwall.net/hr/embed/644f4340101d4ab2a676692eeaa69dea?themeId=29&templateId=30

PID – Kulturne ustanove – novo gradivo

Udžbenik str. od 90. do 93. Radna bilježnica str. 91. i 92.

Pročitaj i prouči sve što piše u udžbeniku o kulturnim ustanovama. Pažljivo pogledaj sve slike. Usmeno odgovori na postavljena pitanja na dnu stranice. Ponovi naučeno uz sljedeće linkove. To su kvizovi za učenje. Zabavi se.

https://wordwall.net/hr/embed/5c3ab16c824c4d138d590599dffe19ff?themeId=29&templateId=30

https://wordwall.net/hr/resource/446984/priroda-i-dru%C5%A1tvo/kulturne-ustanove

https://wordwall.net/hr/embed/f699693e2fe54af9a7f779e420003f42?themeId=1&templateId=5

https://wordwall.net/hr/resource/1977513/priroda-i-dru%c5%a1tvo/kulturne-ustanove

Sada ćeš lako i brzo riješiti zadatke u RB.

LK/EKO – Slike od prešanog cvijeća - čestitka

Potreban pribor:

  • prešano cvijeće i lišće,
  • škarice, pinceta,
  • ljepilo (za drvo ili neko jače ljepilo za papir ili karton),
  • deblji papir ili karton (kao za čestitke).

Pogledajte na ponuđenoj stranici kakve slike i čestitka mogu nastati od prešanog cvijeća.

https://www.google.com/search?q=pre%C5%A1ano+cvije%C4%87e&tbm=isch&chips=q:pre%C5%A1ano+cvije%C4%87e,online_chips:izrada&rlz=1C1GCEA_enHR781HR796&hl=hr&ved=2ahUKEwjt0vaPpZzpAhV

Pustite mašti na volju i složite najljepšu cvjetnu sliku za svoju mamu. Treba biti završena do nedjelje, kada je Majčin dan. Možete raditi samostalno, ali i uz pomoć mame jer je poklon i zajednički rad.

Slika može dobiti okvir od kartona druge boje ili od grančica.

Pošaljite sliku u grupu da svi možemo uživati.

TZK – Vježbajte vježbe koje ste sami osmislili, svoje i od svojih prijatelja.

Ne zaboravite skakati i trčati po vani ( terasa, dvorište, park), ali budite oprezni i patite na svoje zdravlje.

Danas ste dobili više zadataka, ali se nadam da će svi biti zanimljivi i korisni. Ne morate sve napraviti danas. Samo je matematika za danas obavezna.

Sve vas lijepo pozdravljam!

Učiteljica Vlatkaheart

 

SRIJEDA                                                           6. svibnja 2020.

 

 

VJERONAUK

Hvaljen Isus i Marija!

Draga djeco,

Zadatak za ovaj tjedan nalazi se dolje u prilogu   VJERONAUK - 4. 5.  2020.

 Zamoli roditelje da  zadaću fotografiraju i pošalju vjeroučiteljici na mail

jasmina. raskovic@skole.hr

Misli na vas i moli za vasangel

vaša vjeroučiteljica Jasmina

 

 

SRIJEDA     smiley                                           6. svibnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Osvanuo je još jedan sunčani svibanjski dan. Nadam se da danas imate puno planova kako ga iskoristiti. Moji prijedlozi su da vrijedno učite, dobro se naigrate i najedete, vježbate svoje mišiće, ali i učinite nešto kreativo. Na kraju pokažite svojim ukućanima što ste sve radili. Znam da je to puno aktivnosti, ali ako budete dobro isplanirali dan moći ćete sve to i napraviti. Najljepše je kada navečer legnete u krevet i prisjetite se što ste sve radili tijekom dana. Pokušajte pisati planove, a kada nešto riješite samo stavite kvačicu. Što više kvačica, to ste sve ljepši i pametniji.

ZADAĆEyes

HJ – Sanja Pilić, Ljubav sve rješava – interpretacija

Prvo klikni na link i poslušaj priču ( nemoj otvarati čitanku ).

Uputa: 1. Klik na link

https://view.genial.ly/5eb177a8a8079b0d8e50e609/interactive-image-ljubav-sve-rjesava-od-moje-mame-nema-bolje

             2. Otvorit će ti se ilustracija. Pažljivo ju pogledaj. Što prikazuje?

Na lijevoj strani imaš tri znakića. Svaki znak je jedan zadatak. Ispuni ih.

Prepiši i nadopuni rečenice u bilježnicu.

Na desnoj stanici imaš jedan znak. Zadatak na tom znaku nije zadaća.

Kada sve napraviš i napišeš pročitaj još jednom priču ( trebaš čitati izražajno )  i usmeno potpunim rečenicama odgovori na pitanja u čitanci.

M – Ponavljanje – vježbanje i ponavljanje

Radna bilježnica str. 107., 108. i 109. Zbirka zadataka str. 130. i 131.

Rad na zadaći razdijelite na dva dana. Redovito ponavljajte tablice da ih znate sigurno i točno.

Za danas toliko.

Lijepi pozdrav!

Učiteljica Vlatkaheart

 

ČETVRTAK         smiley                                             7. svibnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Kako ste danas? Uspijevate li planirati svoje vrijeme i učiniti sve ono što morate i želite? Nadam se da uspijevate. Procjenjujte i planirajte svaki dan aktivnosti i to će postati vaš način organiziranja vremena.

ZADAĆEyes

HJ – Opis lika – učenje

Udžbenik str. 130. i 131. Radna bilježnica str. 126. i 127.

Pročitaj i prouči pažljivo sve što piše u čitanci. Na pitanja odgovori glasno potpunom rečenicom. Zapamti na što treba paziti kada se nekoga opisuje. Pokušaj sve izreći svojim riječima.

U RB uvježbaj naučeno. Piši lijepo, čitko ( zašilji olovku ) i točno.

PID – Vode u zavičaju – učenje

Udžbenik str. 86. i 87. Radna bilježnica str. 85. i 86.

Pročitaj sve što piše u udžbeniku. Pažljivo pogledaj sve ilustracije.  Na pitanja odgovori usmeno.

Pokušaj sve ispričati svojim riječima, koristi riječi koje su podebljane.

Riješi zadatke u RB. Posebno pažljivo riješi 4. zadatak.

Uz ponuđene linkove možete sve ponoviti.

https://wordwall.net/hr/resource/916876/svjetski-dan-voda

https://wordwall.net/hr/resource/245697/vode-u-zavi%C4%8Daju-2r

https://wordwall.net/hr/resource/778930/priroda-i-dru%c5%a1tvo/vode-u-zavi%c4%8daju-za%c5%a1tita-okoli%c5%a1a

https://wordwall.net/hr/resource/994566/vode-u-zavi%C4%8Daju

 

TZK – Praćenje napredovanja

Nadam se da uspijevate svaki dan izići van kuće i biti na suncu, pazeći na sebe i druge. Redovito skačite, vrtite se i vježbajte različite vježbe.

Pokušajte uvježbati neku aktivnost u kojoj želite biti bolji. To može biti skakanje preko vijače( sunožno), sklekovi, trbušnjaci, skokovi i dalj, trčanje ili nešto drugo.

Vaš je zadatak:                                                                                                                                                                                                                            1. izabrati jednu aktivnost

2. započeti vježbati

3. pratiti napredovanje bilježeći promjene ( dan, broj ponavljanja u zadanom vremenu ili duljinu), ne mora se svaki dan.

Npr. Skok u dalj – bilježite dan i duljinu skoka od zadane startne crte.

         Sklekovi – bilježite dan i broj napravljenih sklekova.

         Preskakanje vijače – dan i broj skokova u ograničenom vremenu, 30. sekundi.

Sigurno ćete primijetiti napredak.

Odaberite aktivnost koju želite unaprijediti. Sve pažljivo pratite ( dane i napredak) do kraja svibnja.  Na kraju ćete poslati snimku svoje vještine.

S prikupljenim podacima moći ćemo ispuniti jedan projektni zadatak.

Na to ću vas podsjetiti pri kraju mjeseca.

Vrijedno vježbajte.

GK – Pred majčinom slikom - pjevamo

https://www.youtube.com/watch?v=dBHwycgytG0

Schubert, Uspavanka – slušamo

Na ponuđenom linku pronaći ćete još jednu pjesmu o majci. Odaberite koju ćete naučiti pjevati.

Uspavanku poslušaje. Razmislite o izvođačima, ugođaju i tempu.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/040377d0-6882-4557-a482-ba0454e00244/

Uz nježnu glazbu završavamo današnje zadatke.

Iskoristite dan.

Lijepo vas pozdravljam.

Učiteljica Vlatkaheart

 

PETAK         smiley                                                                           8. svibnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Danas je posljednji dan ovoga radnoga tjedna. Bili smo vrijedni i kreativni. Kada dovršite današnje zadaće, možete započeti aktivnosti za vikend.

ZADAĆEyes

HJ – Moja majka – opis lika – vježbanje i vrednovanje

U svoju bilježnicu najljepšim rukopisom opisat ćeš svoju mamu. Pogledaj kako se opisuje lik, od jučer u čitanci, i prema planu opisa opiši mamu. Potrudi se napisati što više njenih dobrih osobina i svakako napiši koja su tvoja sjećanja i najdraži trenuci s njom povezani. Pazi na pravopis. Ovaj opis će obradovati mamu, a ja ću moći to i lijepo ocijeniti. Potrudi se!

M – Provjeravanje i vrednovanje

https://bit.ly/2VtzGRO

Na ponuđenom linku nalazi se kratka provjera znanja. Zbog tehničkih poteškoća ne možete mi vratiti riješenu provjeru, pa predlažem da samo ispišete rezultate u bilježnicu redom po zadacima i pošaljete mi u viber, meni, na moje ime. Na ovakav način provjerit ćemo znanje, pa vas molim da radite bez pomoći roditelja, da biste i sami, a i vaši roditelji, vidjeli kakvo vam je stvarno znanje. Na ovakav način utvrđujete što znate, a što još treba vježbati. Zadaci su jednostavni, sve ste to učili, pažljivo čitajte. Kada završite rješavanje sve pažljivo provjerite.

TZK – Igra na otvorenom

DOP/HJ – čitanje s razumijevanjem ( Mogu ovo i svi pogledati. )

Na ponuđenom linku pročitajte tekst, te odgovorite na pitanja u pripadajućem kvizu.

https://www.bookwidgets.com/play/VUF2VL?teacher_id=6632651857330176

EKO – Podsjećam vas da izradite slike od prešanog cvijeća, te ih uz opis majke darujete svojoj mami u nedjelju.

Uživajte u vikendu!

Učiteljica Vlatkaheart

 

UTORAK      smiley                                                 12.svibnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Danas pada kiša, priroda se umiva, a mi moramo biti u zatvorenom. Danas ćemo više vježbati i ponavljati naučeno gradivo.

ZADAĆEyes

M – Množenje i dijeljenje brojem 7 – vježbanje i ponavljanje

Radna bilježnica str.110. i 111. Zbirka zadataka str.133.

Pri radu budite pažljivi, jer su zadani zadaci i množenja i dijeljenja da ne pomiješate računske radnje.

PID – Moj zavičaj – ponavljanje

Udžbenik od str. 76. do str.95. Radna bilježnica po potrebi.

Ove nastavne sadržaje trebate naučiti jako dobro, jer ćemo se njima puno baviti i u 3. razredu. Ponovite ih temeljito. Služite se udžbenikom i zadacima u RB. Potražite i ponuđene kvizove na linkovima vezanim uz ove sadržaje, PID utorkom i četvrtkom u prethodnim tjednima. U četvrtak ćete pisati provjeru znanja, još ne znam u kakvom obliku. Budite vrijedni.

GK – Gle, stiže svibanj – pjevanje i slušanje

Uz Udžbenik str. 60. i 61. i ponuđeni link poslušajte i naučite pjevati novu pjesmu.

Poslušajte i skladbu na kraju, Mjesec svibanj je.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/e2fdbbcd-c394-462b-bdd6-f816e04fa272/

SRZ – Međunarodni dan obitelji

15. svibnja je Međunarodni dan obitelji. Osmislite zajedničke aktivnosti s članovima svojih obitelji. Kvalitetno provedite vrijeme u igri i druženju.

Lijepo vas pozdravljeam!

Učiteljica Vlatkaheart

 

SRIJEDA            13. svibnja 2020.

VJERONAUK

Hvaljen Isus i Marija!

Draga djeco, zadatak za današnji dan je dolje u prilogu MAJČIN DAN - VJERONAUK

Misli na vas i moli za vasangel

vaša vjeroučiteljica Jasmina 

 

SRIJEDA     smiley                                                        13. svibnja 2020.

Dobar dan 2.b!

Eto nam sredine tjedna. Za srijedu kažu ljudi da je  najvrjedniji dan u tjednu, pa stoga trebamo i mi danas biti vrijedni.

Ponavljate li PID? Jučer nisam napomenula da treba najbolje naučiti o nizinskom zavičaju, a ostale zavičaje treba samo znati prepoznati po njihovim prirodnim osobitostima. Potrebno je znati onoliko koliko je bilo potrebno znanja da uspješno riješite ponuđene kvizove.

Radite li na zadatku iz TZK. Podsjećam vas da je potrebno praćenje da bi se vidjelo napredovanje.

ZADAĆEyes

HJ – Imenice – novo gradivo

O imenicama, kao vrsti riječi, mi danas govorimo prvi put. Sigurno ste već o njima čuli od odraslih, djece i na TV školi je učiteljica Sanja lijepo govorila. Pronašla sam ulomak o imenicama, koji ste već pogledali, ali ga pogledajte još jednom. Sada pokušajte zapamtiti što više, gledajte i slušajte aktivno. Ponavljajte za učiteljicom glasno.

Klik na link https://www.youtube.com/watch?v=297EdRDC5Z4

Sada kada ste sve još jednom poslušali možete otvoriti udžbenik str. 126. i 127. te proučiti sve na što vas ovdje upućuju. Pažljivo pogledajte ilustracije, te usmeno odgovorite, glasno i izražajno, na postavljena pitanja. Zadatke desne pčelice, također, napravite usmeno.

Uz zviz ne novom linku ponovite naučeno. https://wordwall.net/hr/embed/0ab5d919fcb944a18acbdaf60692591c?themeId=1&templateId=3

Riješi zadatke u Radnoj bilježnici na str. 123.

Uz još jednu provjericu, ponovite koliko ste naučili o imenicama.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/9c54790e-1eee-47a6-8da6-8ff09e73c0e8/assets/interactivity/imenice_1/index.html

M – Množenje broja 8

        Dijeljenje brojem 8 – novo gradivo

Udžbenik str. 98. i 99. Zbirka zadataka str.134.

Pred nama je najteža tablica množenja i dijeljenja! Ma šalim se! Većinu već znamo. Trebamo samo naučiti 8*8 i 9*8, te dijeljenje 64:8 i 72:8. To je sve. Ipak, pažljivo proučite sadržaj u udžbeniku i poslušajte predavanje na sljedećem linku.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/3f9d5346-0ae0-4fd0-b062-5b6ef98e942d/

Ako ste zadovoljni kako ste naučili provježbajte na zadacima na desnoj stranici. Pokušajte bez gledanja u tablicu, a zatim sve provjerite uz tablicu. Najbolje, sve zadatke govorite glasno, može i više puta. Važno je da ih naučite napamet.

Na kraju riješite ZZ.

TZK – Uz ponuđeni link i djecu na igralištu možete se razgibati. Na filmiću govore upute na engleskom jeziku, slušajte, pa vježbajte i ej.

https://www.youtube.com/watch?v=ju8W_SX_wy4&=&t=73s

Budite zdravi i veseli!

Učiteljica Vlatka misli na vas!heart

 

ČETVRTAK      smiley                                                           14. svibnja 2020.

Dobar dan 2.b!

Kako ste danas? Ja sam odlično. Dobila sam uzorke udžbenika za naš 3. razred. Knjige su predivne. To su sad već vrlo ozbiljni udžbenici, puni zanimljivosti i novih zadataka. Vjerujem da ćemo se uz njih jako lijepo i kreativno družiti. Podsjećam vas da moramo naučiti gradivo 2. razreda, da bi nam treći bio lagan i zabavan. Puno gradiva se ponavlja i proširuje. Sve što sada učite mora biti dobro naučeno. Krug znanja samo se tako širi. Budite vrijedni i uporni!

ZADAĆEyes

HJ – Imenice – ponavljanje i vježbanje

Uz novi link ponovite sve o imenicama. Pratite brojeve na pužu i igrajte se. Mislim da broj 2 ne ide, pa ga možete preskočiti. Ništa ne morate pisati, ako baš želite, nije zabranjeno. Pisat ćete u našu RB nakon ponavljanja.

https://www.thinglink.com/scene/1316766434457550851

Sada riješi Radnu bilježnicu str. 124.

PAZI! U jučerašnjoj zadaći primijetila sam neke pogreške. Neki od vas nisu čitali pažljivo zadatke, pa su pisati odgovore koji nisu u potpunosti točni ( imenice su trebale biti dvosložne i imenovati stvari, bilo je višesložnih riječi i osoba). Pažljivo čitajte zadatke, više puta, te o njima dobro promislite.

Prisjetite se da su vlastite imenice naša osobna imena.

PID – Moj zavičaj – vrednovanje

Vjerujem da ste sve dobro ponovili i naučili. Ovaj dio gradiva se proširuje u 3. razredu i zato je važno da sada ovo sve dobro naučite. Kroz ovu provjeru vidjet ćete i sami koliko ste naučili i možete li samostalno govoriti o ovim sadržajima.

Klikom na link otvorit će se pitanja, a odgovore napišite u bilježnicu. Bolje je pisati potpunom rečenicom, ali bodovat ću i odgovore samo riječju koja nedostaje  ili je samo odgovor. Ovdje je važno znanje točnih činjenica.

Fotografiju provjere pošaljite mi na moj viber, ne u grupu. Radite samostalni i ne brinite zbog ocjena, one su samo smjerokazi našeg obrazovnog puta.

SRETNO!laugh

Moj zavičaj

https://forms.office.com/Pages/ShareFormPage.aspx?id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkfghN0Gf29VDvx5XdN6ul4lUQzVDTzc1R0FKUkpFN0JSMEJXNzFHT0k5OC4u&sharetoken=uHQjl0H05VwZat4AKuhz

 

LK – Michelangelo ( Mikelanđelo), Rob, kontrast površina – analiza umjetničkog djela - vrednovanje

Danas sam zamislila malo drugačiji likovni. Vaš zadatak će biti pogledati umjetničko djelo i napisati svoj komentar o njemu. Pomoći će vam pitanja na koja ćete dati odgovore. Pišite u bilježnicu hj, pid ili dnevnik za tv školu. Odgovore pošaljite u grupu.

https://www.google.com/search?q=Michelangelo+Rob&rlz=1C1GCEA_enHR781HR796&sxsrf=ALeKk00iqfqLApRZF5PhAW222HT4kC0fPQ:1589447526550&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwix3dW5gbPpAhXLfZoKHXR0DpcQ_AUoAXoECBkQAw&biw=1366&bih=657#imgrc=IDtcChkJElB2aM

Pitanja ( Odgovore pišite samostalno, nema krivih odgovora. Možete s roditeljima razgovarati o ovome, ali očekujem vaše misljnje.)

  1.  Je li ovo umjetničko djelo slika ili skulptura? Objasni!
  2.  Možeš li prepoznati iz kojeg materijala je nastalo ovo umjetničko djelo?
  3.  Što prikazuje ovo umjetničko djelo?
  4.  Ima li prikazani lik odjeću? Zašto?
  5.  Kakvom površinom je prikazan lik ( glatkom, sjajnom, ravnom… ili hrapavom, kvrgavom, bodljikavom, grubom, urezanom, raspucanom…)?
  6.  Kakvom površinom je prikazan prostor oko lika ( glatkom, sjajnom, ravnom… ili hrapavom, kvrgavom, bodljikavom, grubom…)?
  7.  Razmisli o ovakvom prikazu lika u prostoru! Vidimo naglašene razlike između između glatkih i hrapavih, čak odlomljenih površina. Zašto je to Michelangelo baš tako prikazao? ( Slobodno napiši svoje mišljenje.)
  8.  Što nam je htio ovaj veliki umjetnik reći? (Slobodno napiši svoje mišljenje.)
  9.  Zašto se ova skulptura zove ROB?

10. Što osjećaš kada gledaš ovo umjetničko djelo?

Pogledaj još neke radove Michelangela!

 

TZK – Razgibaj se        

Osam puta ponovi svaku svoju omiljenu vježbu oblikovanja.

  • Hodanje zadanom brzinom 

Hodaj jedan krug po dvorištu:

10 sekundi, 

7 sekundi.

 

Hodaj dva kruga po dvorištu:

20 sekundi,

14 sekundi.

 

Mjeri štopericom na mobitelu.

  • Kolut naprijed (na krevetu pomoću roditelja)

Čučni i ruke stavi na krevet ispred tijela dlanovima razmaknutim za širinu ramena (kako smo i inače učili). 

Prste usmjeri prema naprijed, bradu potisni prema prsima (Sklupčaj se kao lopta.) 

Nakon odraza ruke zgrči, bradu potisni prema prsima i spusti se preko vrata na stražnji dio ramenog pojasa. 

U takvom "sklupčanom" položaju kroz sijed i čučanj dođi u uspravni položaj. 

Ponovi najmanje tri puta.


EKO – Moj zaviča

Povodom Dana obitelji organizirajte odlazak u obiteljsku šetnju i uživanje u našem zavičaju. To može biti obližnji park, ali i Kopački rit, koji je napokon otvoren. Ako ponesete dekicu, sendviče i loptu, šetnju pretvarate u obiteljski izlet.
Zajedno se dogovorite što možete učiniti i uživajte u obiteljskom druženju. Pogledajte kakve sve površine možemo vidjeti u prirodi.

Uživajte u radu, rezultatima i planiranju!

Lijepi pozdrav od učiteljice Vlatka!heart

 

PETAK   smiley                                            15. svibnja 2020.

Dobar dan 2.b!

Danas je posljednji radni dan ovoga tjedna. Danas je i Dan obitelji, ali i početak vikenda. Kada završite učenje i zadaće za danas, možete se posvetiti planiranim slobodnim aktivnostima.

Jako sam zadovoljna vašim promišljanjima o zadanom umjetničkom djelu.

Provjeru ću pregledati i ocijeniti do utorka.

Učiteljica iz EJ molila je da pošalju uratke oni koji još nisu poslali. Treba vam dati ocjene.

ZADAĆEyes

M – Množenje i dijeljenje brojem 8 – vježbanje i ponavljanje

Radna bilježnica str. 112. i 113. Zbirka zadataka str. 135.

Pažljivo čitajte zadatke, rješavajte ih točno i uredno. Ponovite vezu množenja i dijeljenja. Ovo pravilo će vam pomoći u rješavanju zadataka. Na stranici 104. u udžbeniku imate na jednom mjestu sve što trebate naučiti vezano uz množenje i dijeljenje. Predlažem da tu stranicu povremeno otvorite, te ponovite pravila ( pokušajte ih izreći svojim riječima).

Poigrajte  se na linku: https://view.genial.ly/5eba9289c2ecf10d6a54a273/learning-experience-challenges-kviz-mnozenje-i-dijeljenje-brojevima-2-3-4-5-6-8-i-10  Kada riješite sve zadatke, nisu svi lagani, dobit ćete ime jednog posebnog dana.

Posljednji slajd se ne odnosi na nas, ne morate ga čitati.

Riješite ZZ.

HJ – Profesor Baltazar - Hanibalove Alpe – crtani film

CRTANI FILM – ponavljam

Ponovi: 

Animirani filmovi mogu biti crtani, lutkarski, kolažni, računalni. 

Snima se kadar po kadar, svaki pokret. Čini se kao da su likovi oživjeli, kreću se.

U kinima najčešće gledaš računalne filmove  jer se danas, u novije vrijeme, animirani filmovi izrađuju s pomoću računala.

Na računalu se crta. U posebnim programima za animiranje crteža/slika i fotografija, stvara se privid pokreta nacrtanog/naslikanog lika ili lutke. 

Kažemo da se likovi animiraju.

Animirani crtani film – pokreću se crteži.

Klikni na poveznicu i pogledaj crtani film Profesor Baltazar- Hanibalove Alpe.

https://www.youtube.com/embed/9QNah2BpgP0?feature=oembed&modestbranding=1&rel=0&showinfo=0&autoplay=1

 

  • Napiši u bilježnicu: 

                                                                                                   15. svibnja 2020.

                                           Profesor Baltazar – Hanibalove Alpe

– animirani crtani film

– pokreću se crteži

– snima se kadar po kadar

Profesor Baltazar krenuo je na odmor u Alpe (visoke planine). Dočekao ga je Johan koji jodla kad je sretan. 

Hojlalala  i ii!

Kadar : ono što vidiš kada na trenutak zaustaviš film. 

  • Nacrtaj i oboji tebi najdraži kadar iz crtanog filma Hanibalove Alpe. 
  • Još jednom pogledaj crtani film. Klikni na poveznicu.

Odgovori na pitanja potpunim rečenicama. Odgovore napiši u pisanku. 

  1. Kako je profesor Baltazar pomogao Hanibalu da se riješi magle?
  2. Tko je u priči zamijenio mjesta boravka? Zašto?

TZK – Klik na link, poslušaj i vježbaj

https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc

 

DOP/M – Vježbanje

Uz ponuđene linkove provježbaj računanje.

https://www.bookwidgets.com/play/PWGGPF

https://view.genial.ly/5ebc0ced2d0fc40d913fcdac/interactive-image-mnozenje-i-dijeljenje-brojem-7

https://wordwall.net/hr/embed/b97f2ddadaa44ce0b39fd82bbbfeadb5?themeId=41&templateId=3

Sretan Dan obitelji!laugh

Zapjevajmo poznatu pjesmu  Dom   https://www.youtube.com/watch?v=j6c9-FW81aA

Ugodan vikend želi vam učiteljica Vlatka!heart

 

PONEDJELJAK    smiley                  15. svibnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Nadam se da ste dobro i da ste lijepo proveli prethodni vikend. Uživala sam u vašim zadaćama.

Danas je Dan muzeja, pa ćemo to ukomponirati u naš dan.

Započinjemo novi radni tjedan.

ZADAĆEyes

HJ – Zec i kornjača – novo gradivo, interpretacija

Udžbenik str. 132. i 133. Bilježnica

Danas je na redu basna, kratka priča o zecu i kornjači.  Što  misliš, tko je brži? 

Pročitaj priču Zec i kornjača u udžbeniku na str. 132. Sigurno ćeš lako uočiti što te priča želi poučiti. 

  • Usmeno odgovori na pitanja (str. 133.). 
  • Napiši u bilježnicu datum (nadnevak), naslov i ime pisca.

Prepiši:

Basna    - kratka priča

               - likovi imaju osobine ljudi

               - pouka

Likovi:

  • zec: brz, siguran u sebe, ne procjenjuje dobro tuđe sposobnosti
  • kornjača: spora, uporna, mudra

Pouka: Ne radi ništa u posljednji čas!

Poigraj se i provjeri jesi li razumjela/razumio basnu uz link:

https://wordwall.net/hr/embed/6947de2096d14d178ff295a2f5373504?themeId=1&templateId=5

Napiši u pisanku sastavak. - vrednovanje, rok za predaju je srijeda 20. svibnja 2020.

Zamisli da si zec. Ispričaj što ti se dogodilo. 

Pazi na uvod, glavni dio i završni dio. Svaki dio sastavka pišeš u novi redak, dva prstića unutra. 

 

M – Množenje broja 9

        Dijeljenje brojem 9 – novo gradivo

Danas ćete naučiti množiti i dijeliti brojem 9, koji nam je ostao posljednji. To je najveći jednoznamenkasti broj, nakon njega slijedi broj 10.

Udžbenik str. 100. i 101. Zbirka zadataka str. 136.

Uz udžbenik i ponuđeni link prouči i nauči kako se množi i dijeli  brojem 9. https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/6ae1a22d-dea0-4983-a5db-e3e500ae3cb4/

Kada procijenite da ste sve shvatili, možete riješiti 101. Stranicu. Pokušajte napamet, ali provjerite uz tablicu na prethodnoj stranici.

Riješite zadatka u ZZ.

SRZ – Danas je Dan muzeja. Mnoge muzeje možemo posjetiti virtualno. Pronašla sam poveznicu za više muzeja u Hrvatskoj. Odaberite barem jedan i “prošećite” po njima.

https://hrturizam.hr/virtualne-setnje-po-hrvatskim-muzejima/

Nas osječki Muzej Slavonije je danas otvoren za posjetitelje. Ulaz se ne naplačuje. Ako ste u mogućnosti prošeteti do muzeja u Tvrđi, moći ćete pogledati zanimljive izložbe. Ističe se izložba ukrašenih tikvica.

Budite vrijedni i znatiželjni!laugh

Mislim na vas!

Učiteljica Vlatkaheart

 

UTORAK         smiley                                           19. svibnja 2020.

Dobar dan 2. b!

Kako ste? Jeste li spremni za novi dan? Imate li planove?

Jeste li „prošetali“ nekim od muzeja? Što vam se najviše svidjelo? Zaboravila sam reći da MUZEJI NE RADE PONEDJELJKOM. Jučer su iznimno radili jer je  bio Dan muzeja.

Provjeru iz prirode napisali ste odlično. Svi su dobili 5 BRAVO! Većina je odgovore pisala punim rečenicama, to posebno pohvaljujem. Zaista pišete lijepe, jasne i potpune rečenice. Ovi sadržaji su iznimno važni jer su samo uvod u nastavno gradivo 3. razreda, kada ćemo o tome učiti puno više. Svako naučeno gradivo je olakšanje za učenje sljedećeg, a to već znamo.

ZADAĆEyes

M – Množenje i dijeljenje brojem 9 – vježbanje i ponavljanje

Radna bilježnica str.114. i 115. Zbirka zadataka str. 137.

Vjerujem da nije bilo teško naučiti množiti i dijeliti s 9.  Da biste to zapamtili zauvijek, morate svaki dan ponavljati. Svakako izdvojite i umnoške broja 9, višekratnike broja 9, te i njih učite po redu. Lako je jer samo treba dodavati broj 9, npr. 9+9=18, 18+9=27, 27+9=36… Ako pogledate rezultate svaki je za 9 veći od prethodnog.

Riješite zadatke u RB.

Poigrajte se na ponuđenim linkovima:

https://wordwall.net/hr/resource/2239709/matematika/mno%c5%beenje-brojem-9

https://wordwall.net/hr/resource/2240102/matematika/dijeljenje-brojem-9

Riješite zadatke u ZZ.

PID – Učenik/učenica u prometu, Prometni znakovi

Udžbenik str. 96., 97., 98. i 99.  Radna bilježnica str. 95.

Počinjemo novu cjelinu izučavati. Pred nama je promet i učenik u prometu. Već puno toga o ovoj temi znate, pa se nadam da će biti zanimljivo i lagano za učenje. U školi na trećem već o tome govore, pa će sada ovo biti više ponavljanje gradiva nego učenje.

Proučite, pročitajte i pogledajte, sve što ima u udžbeniku na zadanim stranicama. Usmeno odgovorite na postavljena pitanja. O svakoj slici kažite jednu do tri rečenice. Govorite tako kao da vi drugima to sve objašnjavate. Kada ste zadovoljni kako ste naučili, potražite nekog ukućana i sve mu to ispričajte. Postavite mu i pitanja iz udžbenika da provjerite je li vas slušao.

Možete se poigrati na linku https://wordwall.net/hr/embed/9f431cab4f8b4885876596b112a49c9a?themeId=1&templateId=37.

Riješite zadatke u RB.

TZK – Brain gym

Sjećate li se treninga kojim vježbamo i tijelo i mozak. Danas se malo prisjetite uz link https://www.youtube.com/watch?v=VL4an7UC3wA

LK – Dizajn, slikanje, crtanje – Umjetnička skulptura ili vaza, kolaž iz časopisa, flomaster

Jučer ste posjetili neki od hrvatskih muzeja, a možete i danas to učiniti, na linku od jučer. Sigurno ste vidjeli mnoštvo zanimljivih izložaka.

Današnji likovni zadatak je napraviti plakat kojim ćete obavijestit ljude da je Međunarodni dan muzeja i pozvati ih u muzej. Materijal za rad je kolaž iz časopisa iz kojega ćete izrezivati dijelove i stvarati umjetničku skulpturu ili vazu, a slova na plakatu pišite flomasterima jakih boja. Plakat mora biti jasan i pregledan.

Na ponuđenom linku pogledajte kako izgledaju profesionalni plakati. Obratite pozornost na raspored slike i teksta.

https://www.google.com/search?q=plakat+kao+umjetni%C4%8Dko+djelo&rlz=1C1GCEA_enHR781HR796&sxsrf=ALeKk02YqkMP1kYNufqIFpbWHIvojFkXEQ:1589881769877&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi1ioOR07_pAhV766YKHdCbDH4Q_AUoAXoECAsQAw&biw=1366&bih=657

Uživajte u kreativnosti!laugh

Lijepi pozdrav!

Učiteljica Vlatkaheart

 

SRIJEDA  smiley                20. svibnja 2020.

 

VJERONAUK

Hvaljen Isus i Marija!

Draga djeco, zadaci za ovaj tjedan  su  dolje u prilogu VJERONAUK 20. 5. 2020.

Misli na vas i moli za vasangel

vaša vjeroučiteljica Jasmina 

 

 

SRIJEDA    smiley                                              20. svibnja 2020.

Dobar dan 2.b!

Nadam se da ste se naspavali, dobro doručkovali i pogledali školu na trećam. Sada je već vrijeme za užinu i igru. Oblačno je i promjenjivo, pa planirajte aktivnosti u zatvorenom.

Plakati su me iznenadili koliko su zanimljivi i kreativni. Drago mi je da ste tako izvrsno shvatili zadatak. S radošću očekujem i ostale. Rok je do kraja tjedna.

ZADAĆEyes

HJ – Imenice -  vježbanje i ponavljanje

                     ZEC I KORNJAČA- vježbam imenice

Treba ti udžbenik Zlatna vrata 2. 

MINI LEKCIJA: 

  • Pročitaj još jednom basnu  u udžbeniku na str. 132.  
  • Ponovi o imenicama. 

Imenice su riječi kojima imenujemo sve što nas okružuje: bića, stvari i pojave (u nama i u prirodi). Primjer: mačka je biće, olovka je stvar, radost je pojava u nama, a vjetar je pojava u prirodi. 

 

  • Napiši u pisanku nadnevak i naslov         Imenice - ponavljanje

Riješi zadatke: 

1.) Ispiši iz basne imenice koje imenuju živa bića i jednu koja imenuje prirodnu pojavu. 

2.) U svakom nizu riječi zaokruži pet imenica.  Ako si ih lako pronašao/ pronašla, bravo! Prepiši ih u pisanku.

a)   trči,   mama,   plavo,   pas,   Ivana,   kornjača,   kuhar      

b)   torba,   pjevati,  glasno, vaza,  kamen,  rijeka, staza     

c)   tuga,    spora,   velik,   brz,   snijeg,    kiša,   magla,  planina  

3.) Napiši imenice koje imenuju tri mjeseca u godini.

 

M – Množenje I dijeljenje brojevima 7, 8 i 9 – vježbanje I ponavljanje

Usmeno ponovi višekratnike brojeva 7, 8 i 9.

Radna bilježnica str. 116., 117. i 118.

PAZI: Zajednički višekratnik je broj kojim se mogu dijeliti oba zadana broja, npr. višekratnik brojeva 5 i 6 je 30, jer je 5*6=30, 30:5=6 i 30:6=5.

Na ovo pazite kada budete radili 2. zadatak.

Vježbajte i igrajte se matematike na linku: https://hr.izzi.digital/DOS/3167/3199.html

DOD/HJ – U TV školi poslušali ste priču Žurigrad. Pročitajte ju i riješite  zadatke na ponuđenim poveznicama ( možete sve pogledati i odabrati što vam se sviđa).                                                                                                                                                                                                                                          1. Pročitaj priču https://view.genial.ly/5eba3c468a39780d0f677992/game-zurigrad-2-razred   Pričekajte malo nakon priče, “padaju” pitanja.

2 Riješi zadatke vezane uz priču. https://www.bookwidgets.com/play/t:Myd22TciV4d6gmC1dkNvQsMitcgtlPvdg1oiO1AvM-NRWU1FUTg=

 https://wordwall.net/hr/embed/c0b1bb5359394a9ab6764aedf879b60f?themeId=1&templateId=5

https://wordwall.net/hr/resource/2390034/hrvatski-jezik/%c5%beurigrad

https://wordwall.net/hr/resource/2391360/hrvatski-jezik/rije%c4%8di-suprotna-zna%c4%8denja

Ako sve napraviš, puno ćeš ponoviti sadržaja iz hrvatskog jezika.laughcool

Želim vam veseo i uspješan dan!

Puno pozdrava od učiteljice Vlatke!heart

 

 

ČETVRTAK        smiley                                21. svibnja 2020.

Dobar dan 2.b!

Započeo je još jedan lijep i sunčana dan.

U TV školi smo ponovili priču koju smo radili, pravopisna pravila, ali pjesmu iz GK. Ponavljanje je važno da bi nam znanje ostalo trajno. Vjerujem da ste se zabavljali znajući sve odgovore unaprijed.

ZADAĆEyes

HJ – Zec i kornjača – strip

Današnji zadatak je nacrtati strip Zec i kornjača.

Prisjetit ćemo se da je strip niz sličica, kadrova, koje pričaju neku priču. U svakom kadru prikazan je dio priče. Likovi mogu govoriti, to se piše u oblačiće pored glave lika koji govori. Koliko će biti kadrova određuje crtač stripa. Strip se čita slijeva na desno, od gore prema dolje.

Prvo odredite tijek događanja ove basne. Svaki podnaslov može biti jedan kadar.

Na početku istaknite naslov stripa i svoje ime, kao autora, te nastavite crtati i pisati.

Pogledajte neke stripove, te obratite pozornost na njihova izražajna sredstva: slika, boja, tekst.

https://www.google.com/search?q=strip+za+djecu&rlz=1C1GCEA_enHR781HR796&sxsrf=ALeKk01q5Nt2t2eCgSZ0Cz0VZOJlnqoqgQ:1590051189128&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi1trWiysTpAhWlw4sKHYUnB8gQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=608

PID – Putujemo autobusom – novo gradivo

Udžbenik str. 100. i 101. Radna bilježnica str. 96. i 97.

Proučite sve što piše u udžbeniku. Pogledajte pažljivo slike. Naučite riječi otisnute debljim slovima. Na pitanja odgovorite usmeno. Pokušajte sve samostalno ispričati kao da ste vi učitelji.

Ponovite iprovjerite svoje znanje na ponuđenim linkovima: https://view.genial.ly/5ea6a73e2bbd100db04aa993/presentation-2rputujemo-autobusom

https://wordwall.net/hr/embed/80156a01a56249fd8535a13f8ab6911d?themeId=1&templateId=35

Riješi RB.

GK – Dok mjesec sja – pjevanje, ponavljanje

          Ave Maria, Schubert – slušanje

Poslušali smo i zapjevali poznatu pjesmu uz TV. Možete to još ponoviti uz link https://www.youtube.com/watch?v=vgG-dm44mU0

Sada poslušajte pjesmu Ave Maria ( Zdravo Marijo). Razmislite o izvođaču. Razmislite o ugođaju i tempu skladbe.

https://www.youtube.com/watch?v=XpYGgtrMTYs

TZK – Razgibajte se i zabavite

Vježbaj uz medvjeđu pjesmicu. https://www.youtube.com/watch?v=v_U7ERmMGzU

 

  • Bacanje i hvatanje odbijene lopte

Ljepljivom papirnatom trakom načini krug na zidu ili nacrtaj kredom na tlu. 

  • Baci loptu jačom rukom u krug. 

Odbijenu loptu uhvati objema rukama. 

Bacaj pet puta. Broji koliko si puta pogodio/pogodila krug.

  • Baci loptu slabijom rukom. Uhvati objema rukama.

Bacaj pet puta i broji pogotke.

  • Baci loptu objema rukama i uhvati.

Bacaj pet puta. Koliko si pogodaka postigao/postigla?

  • Različiti položaji upora i sjedova

Legni potrbuške na pod.

Rukama se upri od poda.

Laktove i leđa ispruži.

Noge postavi na povišenje (stube, krevet i slično).

Taj položaj tijela zadrži pet sekundi (Broji do pet.).

- Samovrednovanje

Pokaži palac gore ako ti se svidjela današnja nastava TZK-a ili palac dolje ako ti se nisu svidjeli današnji motorički zadaci.

EKO – Bicikl

Na ponuđenom linku pogledaj o povijesti bicikla, kada je nastao i kako je izgledao. Svakako pogledajte stare fotografije i crtić, pri dnu stranice, o promjenama na biciklu kroz povijest. https://www.huni-bike-shop.hr/hr/blog/106-mala-povijest-bicikla

Teks je duži, čitanje nije obavezno. Možeš pročitati ako te zanima, naravno. Pogledaj i fotografije na koje te dalje upućuju.

Isplaniraj vožnju biciklom ovaj vikend.

Lijepi pozdrav!

Učiteljica Vlatkaheart

 

PETAK smiley                                                                                                                                          22. svibnja 2020.

Dobar dan 2.B!

Danas nam je posljednji radni ran ovoga tjedna, ali i posljednji dan nastave na daljinu. Od ponedjeljka 25. svibnja 2020. počinje redovna nastava uživo. Dolazimo u školu svi učenici od 1. do 4. razreda i vaši učitelji, u skladu s preporukama HZJZ i resornog ministarstva. Detaljnje upute bit će objavljene na stranici škole. Knjige donesite po rasporedu za ponedjeljak.

ZADAĆE za danas su ponoviti tablicu množenja i dijeljenja (po mogućnosti treba biti automatizirano) i vježbati čitati.yes

Lektiru ćemo imati 1. lipnja, tako još imate vremena za čitanje, ali i vježbanje čitanje.

Radujem se što ću vas sve ponovno vidjeti.

Ugodan vikend,

želi vam učiteljica Vlatka.heart

Oglasna ploča

Udžbenici

Popis udžbenika za 2019./2020. za 2.,3.,4.,6.,7 (osim Biologije, Fizike i Kemije) i 8. razred

(kupuju se naslovi označeni plavom bojom)

Popis udžbenika i dodatnih materijala prema novim kurikulumima (prvi i peti razred, te biologija, kemija i fizika za sedmi razred)

(kupuju se naslovi označeni plavom bojom)


Učenička zadruga


Kalendar
« Lipanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Edukativni linkovi


Linkovi za učitlje:


Projekti

STEM revolucija

 

 

 

 





preskoči na navigaciju