preskoči na sadržaj
Erasmus+ KA1 Laboratorij mentalnog zdravlja

Erasmus+ KA1 projekt:


- LABORATORIJ MENTALNOG ZDRAVLJA –
MENTAL HEALTH LAB

Broj projekta 2021-1-HR01-KA122-SCH-000015017, OID: E10193935
      (20.10.2021.-20.12.2022.)

Prvi koordinator: Stanislava Kuharski, prof.
Drugi koordinator: Mario Jager, prof.
 



Ova izazovna vremena i stalna izloženost stresu, pri čemu su djeca posebno ugrožena skupina, osvještavaju važnost pojačane brige o mentalnom zdravlju kao temelju kvalitete života.
Provođenjem ovoga projekta želimo iskoristiti dodatne resurse kako bismo našim učenicima pružili potrebnu podršku s ciljem smanjenja stresa i poboljšanja općeg psiho-fizičkog stanja i zdravlja (mentalnog, emocionalnog i fizičkog), te stvaranja pozitivnije, motivirajuće atmosfere za učenje i podučavanje.
Budući da mindfulness aktivnosti utječu na smanjenje stresa, poboljšanje učenja i koncentracije, rast emocionalne i socijalne inteligencije, te potiču zadovoljstvo, njihovom bismo primjenom značajno utjecali na dobrobit naših učenika i na kvalitetu njihovog sadašnjeg i budućeg života.

Glavni ciljevi projekta:

  • stručna i kvalitetna edukacija učitelja za aktivnu primjenu mindfulness aktivnosti u svakodnevnom životu škole
  • primjena mindfulness tehnika kao podrška učenicima za lakše nošenje sa stresom i životnim izazovima kroz poboljšanje mentalnog zdravlja i općeg psiho-fizičkog stanja učenika
  • primjena mindfulnessa za razvoj kognitivne, emocionalne i socijalne inteligencije, kreativnosti, produktivnosti i zadovoljstva u svrhu stvaranja uspješnih i sretnih učenika spremnih za budućnost i životne izazove


CILJEVI:
Ovaj projekt će omogućiti stručnu i kvalitetnu edukaciju o mindfulness tehnikama našim učiteljima koji će nova znanja i vještine implementirati u svakodnevni život škole i tako pružiti višedimenzionalnu podršku našim učenicima. Primjenom mindfulness tehnika za lakše nošenje sa stresom utjecat ćemo na poboljšanje mentalnog zdravlja i općeg psihofizičkog stanja učenika. Ove tehnike značajno utječu i na razvoj kognitivne, emocionalne i socijalne inteligencije, kreativnosti, produktivnosti i zadovoljstva. Uvođenjem mindfulness aktivnosti u nastavne i izvannastavne procese želimo poboljšati uspješnost naših učenika, te utjecati na njihovu samoregulaciju emocija uz povećanje suosjećanja, sreće, ugode i optimizma. Razvijali bismo naviku mindfulnessa u svakodnevnom životu s ciljem postizanja zadovoljstva, motivacije i produktivnosti. Uz osobni rast i razvoj učenici bi dobili alate za ostvarivanje svojih najviših potencijala, kreiranja najbolje verzije sebe i uspješnog, kvalitetnog života.

IMPLEMENTACIJA:
Znanja i vještine o mindfulness tehnikama kao i njihovu praktičnu primjenu implementirat ćemo u svakodnevni život škole, u nastavne i izvannastavne procese. Podučavanjem o povezanosti tijela i uma, zdravog načina života te vježbanjem mentalnih tehnika (kao što su vježbe opuštanja, disanja, fokusa, higijene misli, zahvalnosti, suosjećanja, povezanosti s prirodom) želimo učenicima približiti alate pomoću kojih će upravljati stresom, razviti svoje kognitivne, mentalne, emocionalne i socijalne vještine, motivaciju i uspješnost, razvojni mindset, zdravlje i zadovoljstvo kako bi bili spremniji na životne izazove i ostvarili svoje najviše potencijale. Nova znanja i vještina učitelji će prenositi i ostalim dionicima u radu i životu škole uključujući ih u radionice i predavanja s tematikom pozitivne psihologije i mindfulnessa, za lakše nošenje sa stresom i podizanje kvalitete života stvarajući tako pozitivnije i zadovoljnije društveno okruženje.
 
OČEKIVANI REZULTATI:
Stručno i kvalitetno educirani učitelji implementirat će nova znanja i vještine s područja pozitivne psihologije, neuroznanosti i mentalnih tehnika kroz aktivnu praktičnu primjenu mindfulness aktivnosti u nastavnim i izvannastavnim procesima. Tako ćemo, uz stvaranje pozitivnije, motivirajuće atmosfere za učenje i podučavanje, kod naših učenika dugoročno razviti zdrave navike brige o mentalnom zdravlju i realizirati ideju o stvaranju mindful škole. Kao mindful škola našim ćemo učenicima pružiti dodatnu snažnu podršku u lakšem nošenju sa stresom i životnim izazovima, te u povećanju motivacije, produktivnosti, uspješnosti i zadovoljstva. Od pojedinca se očekuje da bude uspješan i sretan, a obrazovni sustav ne pruža praktična znanja i vještine kako to ostvariti. Ovakvim ćemo pristupom i principima mindful škole djeci od rane školske dobi osvijestiti pristupačne mentalne tehnike koje utječu na povećanje kvalitete života i donose višestruku dobrobit u razvoju pojedinca i društva u cjelini.

Stanislava Kuharski, prof.
 

Vijesti

SVJESNO JEDENJE

Učenike 1. b razreda i njihovu učiteljicu Vlatku Antunović iznenadila je mama našega Luke, gospođa Martina Karalić, s posebnom slasticom koju je sama izradila. Taj slatkiš zove se sir od dunja ili kitnikez, a mi smo ga nazvali domaći žele bombon.

Učenicu jedva dočekali trenutak koji će odvojiti da kušaju darovanu slasticu. Pojedini učenici već su poznavali ovaj slatkiš i radovali su se kušanju. Neki su učenici mislili da ovaj slatkiš ne vole jesti, ali nisu znali objasniti zašto. Odlučili su zajedno pojesti po komadić. Podijelili su jedan komad svakomu.

Dogovorili su se da će zajedno kušati kroz nekoliko koraka i izraziti svoja zapažanja. Djeca su strpljivo i usredotočeno pratila dogovorene korake kušanja. Ovako su tekle aktivnosti:
 

PROMATRANJE 
Slatkiš je imao oblik kvadra. Bio je narančast, posut sitnim šećerom. Nalikovao je žele bombonu ili sušenoj marelici. Izgledao je lijepo i slasno.
 

MIRISANJE
Mirisao je na voće, na med i na karamele.
 

KUŠANJE
Kada su gricnuli, osjetili su da je mekano, ljepljivo kao žele bombon. Na jeziku su osjetili slatko, voćno, medno, zrnasto. Okus je podsjećao na tvrdi pekmez.
 

NAKON KUŠANJA
Okus u ustima bio je vrlo ugodan. Kao da su jeli voće i med.

Osjetili su zadovoljstvo. Svi su pohvalili Lukinu mamu. 

Još jedan pokus u Laboratoriju mentalnog zdravljaSvjesno jedenje, potvrdio je da je važno povezivanje s trenutkom u kojem se nešto događa. Kada jedemo, trebamo biti povezani s našim tijelom, osluškujući njegove signale. To nam pomaže da primijetimo izgled, miris, okus, teksturu hrane.
Učenici koji su mislili da ovo jelo ne vole, zaključili su da im se svidjelo i da će ubuduće jesti domaći sir od dunja. 
Svi posjetitelji Božićnog sajma u Krežmi pozvani su da dođu do štanda prvih razreda i kupe paketić ovog iznimnog slatkiša te provjere navedene tvrdnje.

Dobar tek!

fotogaleriji pogledajte kako nam je bilo!




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 22. 12. 2022.

English

Oglasna ploča

Udžbenici

Projekti


Korisni linkovi

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju