preskoči na sadržaj
Erasmus+ KA1 Laboratorij mentalnog zdravlja

Erasmus+ KA1 projekt:


- LABORATORIJ MENTALNOG ZDRAVLJA –
MENTAL HEALTH LAB

Broj projekta 2021-1-HR01-KA122-SCH-000015017, OID: E10193935
      (20.10.2021.-20.12.2022.)

Prvi koordinator: Stanislava Kuharski, prof.
Drugi koordinator: Mario Jager, prof.
 



Ova izazovna vremena i stalna izloženost stresu, pri čemu su djeca posebno ugrožena skupina, osvještavaju važnost pojačane brige o mentalnom zdravlju kao temelju kvalitete života.
Provođenjem ovoga projekta želimo iskoristiti dodatne resurse kako bismo našim učenicima pružili potrebnu podršku s ciljem smanjenja stresa i poboljšanja općeg psiho-fizičkog stanja i zdravlja (mentalnog, emocionalnog i fizičkog), te stvaranja pozitivnije, motivirajuće atmosfere za učenje i podučavanje.
Budući da mindfulness aktivnosti utječu na smanjenje stresa, poboljšanje učenja i koncentracije, rast emocionalne i socijalne inteligencije, te potiču zadovoljstvo, njihovom bismo primjenom značajno utjecali na dobrobit naših učenika i na kvalitetu njihovog sadašnjeg i budućeg života.

Glavni ciljevi projekta:

  • stručna i kvalitetna edukacija učitelja za aktivnu primjenu mindfulness aktivnosti u svakodnevnom životu škole
  • primjena mindfulness tehnika kao podrška učenicima za lakše nošenje sa stresom i životnim izazovima kroz poboljšanje mentalnog zdravlja i općeg psiho-fizičkog stanja učenika
  • primjena mindfulnessa za razvoj kognitivne, emocionalne i socijalne inteligencije, kreativnosti, produktivnosti i zadovoljstva u svrhu stvaranja uspješnih i sretnih učenika spremnih za budućnost i životne izazove


CILJEVI:
Ovaj projekt će omogućiti stručnu i kvalitetnu edukaciju o mindfulness tehnikama našim učiteljima koji će nova znanja i vještine implementirati u svakodnevni život škole i tako pružiti višedimenzionalnu podršku našim učenicima. Primjenom mindfulness tehnika za lakše nošenje sa stresom utjecat ćemo na poboljšanje mentalnog zdravlja i općeg psihofizičkog stanja učenika. Ove tehnike značajno utječu i na razvoj kognitivne, emocionalne i socijalne inteligencije, kreativnosti, produktivnosti i zadovoljstva. Uvođenjem mindfulness aktivnosti u nastavne i izvannastavne procese želimo poboljšati uspješnost naših učenika, te utjecati na njihovu samoregulaciju emocija uz povećanje suosjećanja, sreće, ugode i optimizma. Razvijali bismo naviku mindfulnessa u svakodnevnom životu s ciljem postizanja zadovoljstva, motivacije i produktivnosti. Uz osobni rast i razvoj učenici bi dobili alate za ostvarivanje svojih najviših potencijala, kreiranja najbolje verzije sebe i uspješnog, kvalitetnog života.

IMPLEMENTACIJA:
Znanja i vještine o mindfulness tehnikama kao i njihovu praktičnu primjenu implementirat ćemo u svakodnevni život škole, u nastavne i izvannastavne procese. Podučavanjem o povezanosti tijela i uma, zdravog načina života te vježbanjem mentalnih tehnika (kao što su vježbe opuštanja, disanja, fokusa, higijene misli, zahvalnosti, suosjećanja, povezanosti s prirodom) želimo učenicima približiti alate pomoću kojih će upravljati stresom, razviti svoje kognitivne, mentalne, emocionalne i socijalne vještine, motivaciju i uspješnost, razvojni mindset, zdravlje i zadovoljstvo kako bi bili spremniji na životne izazove i ostvarili svoje najviše potencijale. Nova znanja i vještina učitelji će prenositi i ostalim dionicima u radu i životu škole uključujući ih u radionice i predavanja s tematikom pozitivne psihologije i mindfulnessa, za lakše nošenje sa stresom i podizanje kvalitete života stvarajući tako pozitivnije i zadovoljnije društveno okruženje.
 
OČEKIVANI REZULTATI:
Stručno i kvalitetno educirani učitelji implementirat će nova znanja i vještine s područja pozitivne psihologije, neuroznanosti i mentalnih tehnika kroz aktivnu praktičnu primjenu mindfulness aktivnosti u nastavnim i izvannastavnim procesima. Tako ćemo, uz stvaranje pozitivnije, motivirajuće atmosfere za učenje i podučavanje, kod naših učenika dugoročno razviti zdrave navike brige o mentalnom zdravlju i realizirati ideju o stvaranju mindful škole. Kao mindful škola našim ćemo učenicima pružiti dodatnu snažnu podršku u lakšem nošenju sa stresom i životnim izazovima, te u povećanju motivacije, produktivnosti, uspješnosti i zadovoljstva. Od pojedinca se očekuje da bude uspješan i sretan, a obrazovni sustav ne pruža praktična znanja i vještine kako to ostvariti. Ovakvim ćemo pristupom i principima mindful škole djeci od rane školske dobi osvijestiti pristupačne mentalne tehnike koje utječu na povećanje kvalitete života i donose višestruku dobrobit u razvoju pojedinca i društva u cjelini.

Stanislava Kuharski, prof.
 

Vijesti

ZASADI STABLO, NE BUDI PANJ

Stara kineska poslovica kaže: Ako želiš biti sretan cijeli život, sadi biljke. U Laboratoriju mentalnog zdravlja učenici 1. b i 5. b saznali su za ovu poslovicu i odlučili provjeriti je li baš tako. Uskoro se ukazala dugoočekivana prilika.

Mali ekolozi iz 1. b razreda i njihova učiteljica Vlatka Antunović te ekolozi iz 5. b razreda i njihov učitelj Zvonimir Stipešević ovu tvrdnju provjerili su u ponedjeljak, 12. prosinca 2022. godine. Veliku sreću osjetili su pridruživši se akciji javne sadnje 40 sadnica na području grada Osijeka, točnije na Trgu Augusta Šenoe i u okolnim ulicama. Organizator je udruga „Zasadi stablo, ne budi panj“ koja već godinama brine za drveće.

Uz učenike naše škole radili su i zaposlenici Unikoma, planinari, izviđači i gimnazijalci. Svi su imali pune ruke posla. Naši učenici vrijedno su tabali zemlju oko sadnica, ušuškavali bebe drveća. Tabali su zajedno, po dvoje ili troje, a primijenili su i igru vlakića koja se pokazala najučinkovitijom za pravilnotabanje zemlje oko sadnica.Radost je bila toliko velika da je i sunce izvirilo i za oblaka pogledati što se to događa u našem gradu. Obasjalo ih je punim sjajem kao da i ono želi pomoći. Utvrdili smo da je svako stablo bitno. Naučili smo kako se sadi drveće. Ponovili smo da je timski rad jako važan i učinkovit.

Mali ekolozi pokazali su da se na njih može računati i u velikim akcijama.  Smrznutih ruku, blatnih čizama i srca punog ponosa vratili su se u školu na topli čaj koji im je naša teta kuharica Kaja pripremila. Uz čaj su prepričavali što su sve naučili, a planirali su i daljnje aktivnosti vezane uz naše novoposađene prijatelje – listopadno drveće.

Opetovano smo primijenili aktivnosti školskog Erasmus+ projekta Laboratorij mentalnog zdravlja kojima se razvijaju kreativnost, fokus i koncentracija te intenzivno povezivanje sa sadašnjim trenutkom i svijetom koji nas okružuje.

fotogaleriji pogledajte kako nam je bilo!




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 14. 12. 2022.

English

Oglasna ploča

Udžbenici

Projekti


Korisni linkovi

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju