preskoči na sadržaj
Erasmus+ KA1 Laboratorij mentalnog zdravlja

Erasmus+ KA1 projekt:


- LABORATORIJ MENTALNOG ZDRAVLJA –
MENTAL HEALTH LAB

Broj projekta 2021-1-HR01-KA122-SCH-000015017, OID: E10193935
      (20.10.2021.-20.12.2022.)

Prvi koordinator: Stanislava Kuharski, prof.
Drugi koordinator: Mario Jager, prof.
 



Ova izazovna vremena i stalna izloženost stresu, pri čemu su djeca posebno ugrožena skupina, osvještavaju važnost pojačane brige o mentalnom zdravlju kao temelju kvalitete života.
Provođenjem ovoga projekta želimo iskoristiti dodatne resurse kako bismo našim učenicima pružili potrebnu podršku s ciljem smanjenja stresa i poboljšanja općeg psiho-fizičkog stanja i zdravlja (mentalnog, emocionalnog i fizičkog), te stvaranja pozitivnije, motivirajuće atmosfere za učenje i podučavanje.
Budući da mindfulness aktivnosti utječu na smanjenje stresa, poboljšanje učenja i koncentracije, rast emocionalne i socijalne inteligencije, te potiču zadovoljstvo, njihovom bismo primjenom značajno utjecali na dobrobit naših učenika i na kvalitetu njihovog sadašnjeg i budućeg života.

Glavni ciljevi projekta:

  • stručna i kvalitetna edukacija učitelja za aktivnu primjenu mindfulness aktivnosti u svakodnevnom životu škole
  • primjena mindfulness tehnika kao podrška učenicima za lakše nošenje sa stresom i životnim izazovima kroz poboljšanje mentalnog zdravlja i općeg psiho-fizičkog stanja učenika
  • primjena mindfulnessa za razvoj kognitivne, emocionalne i socijalne inteligencije, kreativnosti, produktivnosti i zadovoljstva u svrhu stvaranja uspješnih i sretnih učenika spremnih za budućnost i životne izazove


CILJEVI:
Ovaj projekt će omogućiti stručnu i kvalitetnu edukaciju o mindfulness tehnikama našim učiteljima koji će nova znanja i vještine implementirati u svakodnevni život škole i tako pružiti višedimenzionalnu podršku našim učenicima. Primjenom mindfulness tehnika za lakše nošenje sa stresom utjecat ćemo na poboljšanje mentalnog zdravlja i općeg psihofizičkog stanja učenika. Ove tehnike značajno utječu i na razvoj kognitivne, emocionalne i socijalne inteligencije, kreativnosti, produktivnosti i zadovoljstva. Uvođenjem mindfulness aktivnosti u nastavne i izvannastavne procese želimo poboljšati uspješnost naših učenika, te utjecati na njihovu samoregulaciju emocija uz povećanje suosjećanja, sreće, ugode i optimizma. Razvijali bismo naviku mindfulnessa u svakodnevnom životu s ciljem postizanja zadovoljstva, motivacije i produktivnosti. Uz osobni rast i razvoj učenici bi dobili alate za ostvarivanje svojih najviših potencijala, kreiranja najbolje verzije sebe i uspješnog, kvalitetnog života.

IMPLEMENTACIJA:
Znanja i vještine o mindfulness tehnikama kao i njihovu praktičnu primjenu implementirat ćemo u svakodnevni život škole, u nastavne i izvannastavne procese. Podučavanjem o povezanosti tijela i uma, zdravog načina života te vježbanjem mentalnih tehnika (kao što su vježbe opuštanja, disanja, fokusa, higijene misli, zahvalnosti, suosjećanja, povezanosti s prirodom) želimo učenicima približiti alate pomoću kojih će upravljati stresom, razviti svoje kognitivne, mentalne, emocionalne i socijalne vještine, motivaciju i uspješnost, razvojni mindset, zdravlje i zadovoljstvo kako bi bili spremniji na životne izazove i ostvarili svoje najviše potencijale. Nova znanja i vještina učitelji će prenositi i ostalim dionicima u radu i životu škole uključujući ih u radionice i predavanja s tematikom pozitivne psihologije i mindfulnessa, za lakše nošenje sa stresom i podizanje kvalitete života stvarajući tako pozitivnije i zadovoljnije društveno okruženje.
 
OČEKIVANI REZULTATI:
Stručno i kvalitetno educirani učitelji implementirat će nova znanja i vještine s područja pozitivne psihologije, neuroznanosti i mentalnih tehnika kroz aktivnu praktičnu primjenu mindfulness aktivnosti u nastavnim i izvannastavnim procesima. Tako ćemo, uz stvaranje pozitivnije, motivirajuće atmosfere za učenje i podučavanje, kod naših učenika dugoročno razviti zdrave navike brige o mentalnom zdravlju i realizirati ideju o stvaranju mindful škole. Kao mindful škola našim ćemo učenicima pružiti dodatnu snažnu podršku u lakšem nošenju sa stresom i životnim izazovima, te u povećanju motivacije, produktivnosti, uspješnosti i zadovoljstva. Od pojedinca se očekuje da bude uspješan i sretan, a obrazovni sustav ne pruža praktična znanja i vještine kako to ostvariti. Ovakvim ćemo pristupom i principima mindful škole djeci od rane školske dobi osvijestiti pristupačne mentalne tehnike koje utječu na povećanje kvalitete života i donose višestruku dobrobit u razvoju pojedinca i društva u cjelini.

Stanislava Kuharski, prof.
 

Vijesti

Stručna usavršavanja naših učitelja diljem Europe: edukacije o pozitivnoj psihologiji, mindfulnessu i metodama nošenja sa stresom

U ovim izazovnim vremenima željeli smo iskoristiti sve resurse kako bismo našim učenicima pružili potrebnu dodatnu podršku s ciljem smanjenja stresa i poboljšanja općeg psihofizičkog stanja i zdravlja.

Budući da mindfulness tehnike utječu na smanjenje stresa, poboljšanje učenja i koncentracije, rast emocionalne i socijalne inteligencije te potiču kreativnost, motivaciju, produktivnost i zadovoljstvo, glavna tema našeg Erasmus+ projekta Laboratorij mentalnog zdravlja upravo je implementacija mindfulness aktivnosti u svakodnevni život škole u svrhu stvaranja uspješnih i sretnih učenika spremnih za budućnost i životne izazove.

Tijekom ove školske godine učitelji projektnog tima odlazili su na mobilnosti diljem Europe i pohađali brojne stručne edukacije s područja pozitivne psihologije, neuroznanosti i tehnika za povezivanje tijela i uma kao bi dobili znanja i vještine za praktičnu primjenu mindfulness aktivnosti u nastavnim i izvannastavnim procesima. Dobili su uvide u primjere dobre prakse te su se upoznali s  europskim školskim sustavima koji su ovakve aktivnosti implementirali u svoje kurikulume.

U ožujku je učiteljica informatike Anita Ivančičević pohađala edukaciju: Design the Positive: Positive Thinking, Positive Communication and Positive School Spaces, u Firenci, Italija, (Ivančičević_IZVJEŠĆE), a u Dublinu, Irska, učiteljica glazbene kulture Nives Boras edukaciju Mindfulness for Teachers: a Hands-on Approach (Boras_IZVJEŠĆE). U Reykjaviku, Island, učitelj povijesti Mario Jager pohađao je edukaciju Mindfulness and meditation (Jager_IZVJEŠĆE), a učiteljica engleskog i njemačkog jezika Stanislava Kuharski usavršavala se na edukaciji Well-being and stress management (Kuharski_IZVJEŠĆE).

U travnju su se u  Barceloni, Španjolska, usavršavali učitelj informatike David Noci na edukaciji Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers (Noci_IZVJEŠĆE) i učitelj TZK-a Juraj Žunec na edukaciji Yoga and Meditation for Educators: Be a Great Teacher, Be Your Best Self (Žunec_IZVJEŠĆE)

U lipnju će učiteljica razredne nastave Sandra Binder pohađati edukaciju Mindfulness  koja će se održati u Sevilli, Španjolska.

Učitelji projektnog tima već provode brojne zanimljive projektne aktivnosti, a novostečena znanja, vještine i iskustva učitelji dodatno će implementi u nastavne i izvannastane procese, te će ih prenositi i ostalim sudionicima u svakodnevnom radu i životu škole. Zbog velikog zanimanja za naše aktivnosti i primjere dobre prakse, ovaj se projekt širi i izvan naše škole i zemlje kroz brojna predavanja i radionice koje održavaju naši učitelji.

Sve projektne aktivnosti možete pratiti na mrežnim stranicama škole, Fb škole, i školskom YT kanalu,  a detaljna izvješća učitelja s materijalima, fotografijama i dojmovima o završenim edukacijama pročitajte na: KA1_Izvješća učitelja nakon mobilnosti ili  http://bitly.ws/qT37 .

Stanislava Kuharski, prof.
 

    

 




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 10. 5. 2022.

English

Oglasna ploča

Udžbenici

Projekti


Korisni linkovi

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju