preskoči na sadržaj
Erasmus+ KA1 Laboratorij mentalnog zdravlja

Erasmus+ KA1 projekt:


- LABORATORIJ MENTALNOG ZDRAVLJA –
MENTAL HEALTH LAB

Broj projekta 2021-1-HR01-KA122-SCH-000015017, OID: E10193935
      (20.10.2021.-20.12.2022.)

Prvi koordinator: Stanislava Kuharski, prof.
Drugi koordinator: Mario Jager, prof.
 



Ova izazovna vremena i stalna izloženost stresu, pri čemu su djeca posebno ugrožena skupina, osvještavaju važnost pojačane brige o mentalnom zdravlju kao temelju kvalitete života.
Provođenjem ovoga projekta želimo iskoristiti dodatne resurse kako bismo našim učenicima pružili potrebnu podršku s ciljem smanjenja stresa i poboljšanja općeg psiho-fizičkog stanja i zdravlja (mentalnog, emocionalnog i fizičkog), te stvaranja pozitivnije, motivirajuće atmosfere za učenje i podučavanje.
Budući da mindfulness aktivnosti utječu na smanjenje stresa, poboljšanje učenja i koncentracije, rast emocionalne i socijalne inteligencije, te potiču zadovoljstvo, njihovom bismo primjenom značajno utjecali na dobrobit naših učenika i na kvalitetu njihovog sadašnjeg i budućeg života.

Glavni ciljevi projekta:

  • stručna i kvalitetna edukacija učitelja za aktivnu primjenu mindfulness aktivnosti u svakodnevnom životu škole
  • primjena mindfulness tehnika kao podrška učenicima za lakše nošenje sa stresom i životnim izazovima kroz poboljšanje mentalnog zdravlja i općeg psiho-fizičkog stanja učenika
  • primjena mindfulnessa za razvoj kognitivne, emocionalne i socijalne inteligencije, kreativnosti, produktivnosti i zadovoljstva u svrhu stvaranja uspješnih i sretnih učenika spremnih za budućnost i životne izazove


CILJEVI:
Ovaj projekt će omogućiti stručnu i kvalitetnu edukaciju o mindfulness tehnikama našim učiteljima koji će nova znanja i vještine implementirati u svakodnevni život škole i tako pružiti višedimenzionalnu podršku našim učenicima. Primjenom mindfulness tehnika za lakše nošenje sa stresom utjecat ćemo na poboljšanje mentalnog zdravlja i općeg psihofizičkog stanja učenika. Ove tehnike značajno utječu i na razvoj kognitivne, emocionalne i socijalne inteligencije, kreativnosti, produktivnosti i zadovoljstva. Uvođenjem mindfulness aktivnosti u nastavne i izvannastavne procese želimo poboljšati uspješnost naših učenika, te utjecati na njihovu samoregulaciju emocija uz povećanje suosjećanja, sreće, ugode i optimizma. Razvijali bismo naviku mindfulnessa u svakodnevnom životu s ciljem postizanja zadovoljstva, motivacije i produktivnosti. Uz osobni rast i razvoj učenici bi dobili alate za ostvarivanje svojih najviših potencijala, kreiranja najbolje verzije sebe i uspješnog, kvalitetnog života.

IMPLEMENTACIJA:
Znanja i vještine o mindfulness tehnikama kao i njihovu praktičnu primjenu implementirat ćemo u svakodnevni život škole, u nastavne i izvannastavne procese. Podučavanjem o povezanosti tijela i uma, zdravog načina života te vježbanjem mentalnih tehnika (kao što su vježbe opuštanja, disanja, fokusa, higijene misli, zahvalnosti, suosjećanja, povezanosti s prirodom) želimo učenicima približiti alate pomoću kojih će upravljati stresom, razviti svoje kognitivne, mentalne, emocionalne i socijalne vještine, motivaciju i uspješnost, razvojni mindset, zdravlje i zadovoljstvo kako bi bili spremniji na životne izazove i ostvarili svoje najviše potencijale. Nova znanja i vještina učitelji će prenositi i ostalim dionicima u radu i životu škole uključujući ih u radionice i predavanja s tematikom pozitivne psihologije i mindfulnessa, za lakše nošenje sa stresom i podizanje kvalitete života stvarajući tako pozitivnije i zadovoljnije društveno okruženje.
 
OČEKIVANI REZULTATI:
Stručno i kvalitetno educirani učitelji implementirat će nova znanja i vještine s područja pozitivne psihologije, neuroznanosti i mentalnih tehnika kroz aktivnu praktičnu primjenu mindfulness aktivnosti u nastavnim i izvannastavnim procesima. Tako ćemo, uz stvaranje pozitivnije, motivirajuće atmosfere za učenje i podučavanje, kod naših učenika dugoročno razviti zdrave navike brige o mentalnom zdravlju i realizirati ideju o stvaranju mindful škole. Kao mindful škola našim ćemo učenicima pružiti dodatnu snažnu podršku u lakšem nošenju sa stresom i životnim izazovima, te u povećanju motivacije, produktivnosti, uspješnosti i zadovoljstva. Od pojedinca se očekuje da bude uspješan i sretan, a obrazovni sustav ne pruža praktična znanja i vještine kako to ostvariti. Ovakvim ćemo pristupom i principima mindful škole djeci od rane školske dobi osvijestiti pristupačne mentalne tehnike koje utječu na povećanje kvalitete života i donose višestruku dobrobit u razvoju pojedinca i društva u cjelini.

Stanislava Kuharski, prof.
 

Vijesti

NO stress/ KEIN Stress: English/ Deutsch & Mindfulness

(Ne)obični sati engleskog i njemačkog jezika: opušteno i bez stresa u novu školsku godinu! 😊

Što se događa u mojoj glavi?
Kamo lutaju moje misli i kako to utječe na raspoloženje?
(Kako se nositi s vrtlozima misli, osjećaja i sa stresom?)
Kako biti ovdje i sada, opušten i sretan?



Učenici šestih i osmih razreda i učiteljica Stanislava Kuharski potražili su odgovore na (ne)običnim satima engleskog i njemačkog jezika. 
Mindfulness vježbama usredotočenosti obratili su pozornost na dah i disanje, probudili su sva svoja osjetila, opustili se i uživali u trenutku. Razvijali su koncentraciju i kreativnost, a sve su se aktivnosti odvijale na engleskom i/ili njemačkom jeziku.
Uz poneko čuđenje (neki su se "njemački smijali", neki su "engleski disali", a neki su po prvi puta hodali bosonogi po travi) učenici su stekli nova znanja, vještine, iskustva i pri tome se dobro zabavili.
Ovom smo prilikom obilježili Europski dan jezika, provodili aktivnosti aktualnog Erasmus+ KA1 projekta „Nova dimenzija obrazovanja za bolju Europu“, te najavili novi Erasmus+ KA1 projekt „Laboratorij mentalnog zdravlja“ koji započinje u listopadu ove školske godine.

Dojmove učenika i fotogaleriju možete pogledati pod opširnije.

Stanislava Kuharski, prof.
 

Učenički dojmovi:

„Bilo je zanimljivo, novo i neobično. Naučili smo se smiriti i opustiti na neki novi način. I naučili smo pomoću riječi (glagola) osjetiti život oko nas.“ 
                                                                                                       Petra

„Stvorili smo nova iskustva i naučili se opuštati, bilo je jako zanimljivo. Da nismo ovo radili nikada ne bih shvatila da je bosonogo hodanje po travi jako opuštajuće. Iako smo ponavljali glagole dobili smo vrijeme samo za sebe.“

                                                                                                       Tina

„Očekivao sam normalan sat. Iako smo govorili na engleskom i povezivali ga s njemačkim sve je bilo potpuno drugačije, opuštajuće. Uživao sam.“
                                                                                                    
                                                                                                       Nikša

„Bilo je zanimljivo i opuštajuće hodati bos po travi i promatrati što se događa oko mene. Neke stvari nikad prije nisam čula, vidjela, osjetila. Jako mi se svidjelo.“

                                                                                                       Nives

Fotogaleriju pogledajte na poveznici.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 21. 9. 2021.

English

Oglasna ploča

Udžbenici

Projekti


Korisni linkovi

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju