Erasmus+ KA2 projekt: Together to get there - projektne aktivnosti od ožujka do lipnja
Kako očuvati mora i oceane? Zašto je plastika štetna i kako reciklirati? Koja su svojstva vode i kako ju kreativno prikazati? Što učenici 3.a imaju zajedničko s učenicima s Cipra? Sve to, i mnogo više, imali su priliku saznati učenici i učitelji naše škole tijekom projektnih aktivnosti koje su tijekom svibnja i lipnja provodili u suradnji s učenicima iz europskih zemalja u sklopu Erasmus+ KA229 projekta strateškog partnerstva Together-to get there, koji za glavni cilj ima jačanje ekološke osviještenosti učenika kroz primjenu timskog načina poučavanja i pozitivne psihologije. Po završetku razrednih projekata, uz podršku učiteljskih timova, naši su se učenici putem videokonferencijskog sata povezali i družili s učenicima iz Finske, Grčke, Italije, Španjolske i Cipra, kada su na engleskom jeziku predstavljali svoje kreativne uratke te razmjenjivali rezultate svojih istraživanja, nova saznanja, vještine i zanimljivosti o svojim školama i zemljama.
„Učenici su bili sretni, ponosni i jako zadovoljni. Nakon susreta učenici su izražavali svoje oduševljenje i želju za novim sličnim susretima na nekom novom projektu. Zadovoljstvo je bilo promatrati interes, aktivnost i veliko uzbuđenje učenika u novim načinima učenja. Ovakav način učenja i razmjene znanja je poticajan i za učenike i učitelje.“, učiteljica Sandra Binder.
Više o projektnim aktivnostima (izvješća, fotografije i videozapisi po razredima) pogledajte na poveznici.
Stanislava Kuharski, koordinatorica projekta
Popis udžbenika 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |