KA1 PROJEKT
Nova dimenzija obrazovanja za bolju Europu
New educational dimension for better Europe
Akronim: NED4BE
Prvi koordinator: Mario Jager, prof.
Drugi koordinator: Stanislava Kuharski, prof.
Praćenjem europskih i svjetskih trendova te analizom kvalitete rada i uspješnosti, potreba i interesa učenika i učitelja, a sve u cilju poboljšanja školskog kurikuluma, izradili smo dugoročnu strategiju rada naše škole. Vizija nam je kvalitetan razvoj i modernizacija škole pomoću novih, kreativnih metoda i pristupa za jačanje obrazovnog procesa i razvijanje europske dimenzije naše škole u svrhu pozitivnih promjena, dobrobiti i uspješnosti učenika te prepoznatljivost i konkurentnost škole u gradu. U ovom smo projektu postavili tri cilja: Razvijanje životnih vještina i osvješćivanje važnosti brige za mentalno i tjelesno zdravlje; Inovativnost i kreativnost u nastavnom procesu; Jačanje pripadnosti europskom kulturnom nasljeđu kroz suvremeni pristup proučavanja. Škola je mjesto oblikovanja opće dobrobiti učenika uključujući društvene, fizičke i emocionalne aspekte, stoga želimo poboljšati organizaciju rada i razvijati inovativnost i kreativnost u školi primjenom novih motivirajućih metoda koje pospješuju razvoj životnih vještina, mentalno i tjelesno zdravlje, kritičko razmišljanje, istraživački duh i pripadnost europskom kulturnom naslijeđu s ciljem razvoja najviših osobnih potencijala, kompetencija bitnih za uspjeh i konkurentnost na tržištu rada. U provedbi naše vizije ključno je educirati nastavnike i poboljšati njihova profesionalna znanja i vještine kako bi uspješnije stvarali pozitivni, inovativni i visoko motivirajući nastavni proces i školsku atmosferu. Projektni tim broji osam djelatnika, šest učitelja, pedagoginju i psihologinju.
BANNER
„SOCIAL SKILLS AND TEAMWORK IN CLASSROOM“
Jasna Kretić Majer
Tečaj
„SOCIAL SKILLS AND TEAMWORK IN CLASSROOM“
Izvješće s tečaja o učenju socijalnih vještina kroz radionice u učionici koji je održan od 17. 2. do 21.2.2020.
Avionom iz Beograda doputovala sam 16.2.2020. u Istanbul.
U ponedjeljak, 17.2.2020. počeo je tečaj u lijepim prostorijama hotela „Sultania“. Svaki dan je raspored predavanja i radionica bio otprilike od 9.00 do 15.00 sati s dvije pauze. Dva dana smo dio vremena bili izvan prostorija / izlet brodom po Bosforu i posjet Aja Sofiji / uz stručno vođenje.
Tečaj je bio vrlo zanimljiv. Voditelji, dva mlada profesora engleskoga jezika, turistički vodiči i glazbenici / gitara / su vrlo uspješno vodili radionice.
Tema tečaja- učenje o osnovnim socijalnim vještinama koje bi svaki učenik trebao usvojiti do tinejdžerske dobi osniva se na učenju psihologa Alberta Bandure.
Teorija poučava da djeca usvajaju socijalne vještine opažanjem, imitacijom i modeliranjem, a ne samo kada su sami nagrađeni ili kažnjeni za svoje ponašanje (prema biheviorizmu i prema Pavlovu). Važno je i promatranje situacija u kojima druga djeca zbog svog ponašanja bivaju kažnjeni ili nagrađeni (vikarijsko učenje).
Radionice su bile – praktično rješavanje odnosa dvoje ili više ljudi kod najteže socijalne vještine- uspješnog rješavanja frustracija .
Prema A. Banduri- neke svađe i sukobi u djetinjstvu mogu pomoći pozitivnom rješavanju neslaganja tijekom cijeloga života .Osnovni kredo u ponašanju i djece i odraslih trebao bi biti„...Možete se osjećati kako želite, ali morate kontrolirati ono što činite…”
Iznimno su važni načini ponašanja odraslih jer se uči više promatranjem nego riječima pa je iznimno važno pravilo : „Pokaži, nemoj reći- naše ponašanje govori više od onoga što govorimo…“
U petak, 21.2.2020. završio je tečaj i podijeljene su Diplome o završenom tečaju. U subotu, 22.3.2020. vratila sam se u Osijek.
Popis udžbenika 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |